با خداحافظی در تمرین صبا
سرمربی تیم فوتبال صبای قم از ادامه همکاری با این باشگاه کناره‌گیری کرد. عضو باشگاه صبای قم با اشاره به استعفای هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور گفت: وی امروز استعفا داده ولی هنوز استعفای وی پذیرفته نشده است.
کد خبر: ۵۲۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵ 13 November 2017
به گزارش تابناک قم، هومن افاضلی که در هفته گذشته پس از شکست برابر اکسین البرز اشاره به رفتن و وجود مشکلات در تیم کرد امروز از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

وی پس از اتمام تمرین امروز از بازیکنان خداحافظی کرده و استعفای خود را رسماً اعلام کرده تا باشگاه صبا به‌دنبال سومین سرمربی خود در لیگ دسته اول کشور باشد.

در همین راستا عضو باشگاه صبای قم با اشاره به استعفای هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور گفت: وی امروز استعفا داده ولی هنوز استعفای وی پذیرفته نشده است.

سید جواد خازنی خاطرنشان کرد: هیات مدیره باشگاه صبای قم به زودی با تشکیل جلسه ای، در مورد استعفای هومن افاضلی سرمربی تیم تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با اشاره به دلایل استعفای سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم نتوانست در مسابقات نتایج قابل قبولی بگیرد و از سوی دیگر، از سوی اسپانسر آن گونه که باید امکانات مورد نیاز فراهم نشد.

خازنی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم همچنین دنبال جذب بازیکنانی بود که به دلیل برخی مشکلات مالی نتوانست نسبت به جذب آنها اقدام کند و این مسائل مزید بر علت برای استعفای هومن افاضلی شده است.

افاضلی که سابقه سرمربیگری تیم ملی امید ایران و دستیاری مربیان مطرحی همچون میروسلاو بلاژویچ، برانکو ایوانکوویچ و علی دایی در تیم ملی ایران را دارد، از هفته چهارم رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جام آزادگان هدایت صبای قم را بر عهده گرفته بود.

این مربی بعد از توافق با مسوولان تیم صبای قم جانشین ناصر بختیاری‌زاده مربی بومی صبا شد و نخستین مسابقه صبا با هدایت افاضلی نیز در هفته چهارم در میهمانی تیم خونه به خونه بابل بود که با نتیجه عجیب و غریب چهار بر صفر به نفع بابلی‌ها به پایان رسید.

هومن افاضلی که از هفته چهارم فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده گرفت و در هفت مسابقه یک پیروزی، پنج تساوی و سه شکست با صبا کسب کرد و بعد از شکست خانگی مقابل تیم اکسین البرز، با رتبه شانزدهم جدول از ادامه سرمربیگری در صبای قم استعفا کرد.

این در حالی است که تنها برد صبای قم در زمان سرمربیگری افاضلی برابر تیم راه‌آهن تهران قعر جدولی بود و صبا پنج تساوی مقابل تیم‌های ایرانجوان بوشهر، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز به دست آورد و به تیم‌های خونه به خونه بابل‏، برق جدید شیراز و مس کرمان باخت تا با 9 امتیاز از 12 مسابقه در رتبه شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان قرار بگیرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار