دبیر ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه استان کرمانشاه از حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مناطق زلزله زده و ابراز همدردی با آسیب دیدگان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 13 November 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام باقری، دبیر ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه استان کرمانشاه، در جلسه این ستاد گفت: آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده و ابراز همدردی با آسیب دیدگان، عصر امروز یکشنبه به کرمانشاه سفر خواهد کرد.

وی افزود: حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه نیز از ساعات اولیه وقوع زلزله، در مناطق آسیب دیده حاضر شده و از نزدیک در جریان کمک‌رسانی به آسیب دیدگان می‌باشد.

رئیس جامعه المصطفی همچنین ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله غرب کشور پیامی را صادر کرد.

متن پیام آیت الله اعرافی بدین شرح است:

اذا اصابتکم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف آمیز زلزله غرب کشور در کرمانشاه و استانهای همجوار و جان باختن شمار زیادی از هموطنان در اربعین امام حسین(علیه السلام) موجب تالم و تاسف فراوان اینجانب شد. این زلزله زمانی رخ داد که مردم مهمان نواز این خطه در حال استقبال و پذیرایی از هزاران زائر اربعین بودند.

انتظار می‌رود تا در کنار همه نیروهای امدادی از نظامی و غیر نظامی، حوزه‌های علمیه، علما و روحانیون بلاد و استان‌های معین برای کاهش آلام و دردهای این مردم مشارکت فعال و چشم گیری داشته باشند و به هر شکل ممکن و توان خود اقدامات تامینی را انجام دهند. بی گمان حضور فعال روحانیون در مناطق زلزله زده و همدردی و همدلی با مصیبت زدگان و انجام مسئولیت‌های شرعی - الهی می‌تواند باری از مصیبت سهمگین آن از دوش مصیبت زدگان و ملت عزیز و مسلمان و مومن ایران اسلامی برداشته و رنگ خوش زندگی را در دل ها پدید آورده و اندکی از آلام و دردهای سهمگین مادی و روحی ایشان بکاهد.

اینجانب در پایان این حادثه تلخ را به ملت عزیز ایران و همه خانواده‌های مصیبت زده تسلیت عرض کرده و از خداوند منان غفران از دست رفتگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت می‌نمایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار