رئیس پلیس آگاهی استان قم مطرح کرد
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 13 November 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح استان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل مورد نظر اعزام و متوجه شدند از ساختمان نیمه کاره موصوف یک درب آهنی توسط سارق یا سارقان احتمالی به سرقت رفته است.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات پلیسی پی بردند یک فقره دیگر از سرقت ساختمان نیمه کاره بوقوع پیوسته که با توجه به اینکه احتمال دو سرقت از سارقان مورد نظر متصور است، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در ساختمان نیمه کاره دیگر، دو عدد شمشه و دو عدد پنجره و درب ساختمان به سرقت رفته است.

کرمی بیان کرد: ماموران پس از تلاش‌های صورت گرفته در گشت زنی نامحسوس از ضایعات فروشی‌های سطح استان اموال سرقتی را شناسایی و سارق و خریدار اموال مسروقه را دستگیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: با به کارگیری یکسری تحقیقات پلیسی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه توسط ماموران، سارق و مالخر چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت موصوف اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در نهایت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار