مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم خبر داد:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه تله سیژ از بهره برداری از این پروژه تفریحی تا دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ 14 November 2017
به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان از تکمیل و بهره برداری از پروژه تله سیژ تا دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد عملیات عمرانی طرح اجرا شده و تا دو هفته آینده نسبت به ترخیص تجهیزات از گمرک اقدام کرده و عملیات نصب و راه اندازی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار قم برای ایجاد فضاهای تفریحی و مهیج برای شهروندان، مسافران و زائران  کریمه اهل بیت (س) افزود: در این راستا احداث تله سیژ در دستور کار قرار گرفت، تله سیژ  همان خط تله کابین است فقط به جای کابین از صندلی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای ایجاد خط تله سیژ از سال ۹۵ آغاز شد تصریح کرد: طراحی‌های اولیه انجام و خط هزار و ۵۰۰ متری با ۱۰۰ صندلی دونفره از یکی از بهترین برندهای اروپایی به نام «دوپل مایر» خریداری شده است، تجهیزات لازم ابتدای امسال وارد کشور شده و در گمرک سلفچگان تخلیه شده است.

جوادیان با اشاره به اینکه نقاط مختلفی برای احداث تله سیژ در نظر گرفته شده بود اما در نهایت بوستان علوی برای احداث این خط مورد توافق و تایید قرار گرفت عنوان کرد: دو ماه آینده خط تله سیژ تکمیل و تلاش این است که تا دهه فجر به بهره برداری و افتتاح گردد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: در هنگام نصب و راه اندازی و بهره برداری از این خط به موازات بازدید و کنترل‌های مربوطه توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران و هماهنگی لازم با این کارشناسان، به منظور دریافت سرتیفیکیت و گواهینامه بین المللی از اتحادیه بالابرهای جهانی، کارشناسان اروپایی نیز قطعاً از مراحل مربوطه بازدید و کنترل‌های نهایی را بعمل خواهند آورد.

وی افزود: کلیه مراحل نصب و راه اندازی توسط کارشناسان داخلی و نیروهای بومی انجام خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار