در هفته یازدهم لیگ آزادگان رقم خورد
پنجمین باخت تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در مسابقات فصل جاری لیگ آزادگان برابر تیم بعثت کرمانشاه در چارچوب دیداری خانگی رقم خورد.
کد خبر: ۵۲۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 14 November 2017
به گزارش تابناک قم،‏ تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در هفته یازدهم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان یکی از مهمترین بازی‌های این فصل خود را برابر تیم بعثت کرمانشاه برگزار کرد تیمی که هدایت آن را جهان‌بخش جعفری سرمربی سابق کیمیا فرآیند قم بر عهده گرفته است.

این در حالی است که تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم از آغاز فصل 97 – 1396 لیگ امسال با سرمربیگری جهان‌بخش جعفری هافبک اسبق پرسپولیس کار خود را استارت زد اما این مربی در پایان هفته نهم از نماینده فوتبال قم به طرز ناگهانی استعفا کرد و بلافاصله به تیم بعثت کرمانشاه پیوست.

بعد از هفته نهم تیم کیمیا فرآیند قم دیداری حساس از هفته دهم را در میهمانی تیم انتهای جدولی گیتی‌پسند اصفهان با برد پشت‌سر گذاشت و با روحیه‌ای مضاعف عصر امروز در دیداری از هفته در مقابل تیم بعثت کرمانشاه به میدان رفت، تیمی که سرمربی مستعفی کیمیا فرآیند قم یعنی جهان‌بخش جعفری را روی نیمکت داشت و با یک گل نماینده فوتبال قم را در پایان 90 دقیقه شکست داد.

با این نتیجه تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان از 10 بازی دو پیروزی از هفته هفتم در میهمانی تیم شهرداری بم و بازی خارج از خانه هفته دهم در اصفهان مقابل گیتی‌پسند در کارنامه دارد، ضمن اینکه سه تساوی و چهار باخت نیز در سایر بازی‌ها به دست آورده و با 16 گل زده، 24 گل خورده و 9 امتیاز در بین 11 تیم این گروه از رتبه نهم تکان نخورد.

در این گروه تیم‌های شهرداری فومن با 23 امتیاز، خیبر خرم‌آباد و نفت امیدیه با 18 امتیاز، نفت امیدیه با 18 امتیاز، پالایش نفت آبادان با 15 امتیاز، پاس همدان با 15 امتیاز، بعثت کرمانشاه با 14 امتیاز،‌ شهرداری همدان با 13 امتیاز، خوشه‌طلایی ساوه با 10 امتیاز، کیمیا فرآیند قم با 9 امتیاز، شهرداری بم با هشت امتیاز و گیتی‌پسند اصفهان با چهار امتیاز رتبه‌های اول تا یازدهم را در اختیار دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار