قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري از رسيدن لنج رستوران درياچه جوان در اواخر این هفته به قم خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 14 November 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا معرفت با اشاره به ابعاد لنج دریاچه جوان اظهار کرد: این لنج 24 در هفت متر در سه طبقه در قالب رستوران و تالار است که 400 نفر ظرفیت دارد و نخستین رستوران لنجی شناور در آب در کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امکان برگزاری انواع مراسم‌ها، کنفرانس‌ها، جشن‌ها و میهمانی‌ها در این لنج وجود دارد 30 میلیون تومان کرایه برای حمل این لنج از بوشهر به قم هزینه شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه به احتمال زیاد این لنج  اواخر همین هفته در قم مستقر می‌شود گفت: چهارشنبه در ابتدای ورود لنج در میدان ارتش در معرض دید شهروندان قرار داده می‌شود و با نصب بنر محل استقرار لنج اطلاع‌رسانی می‌شود و پنجشنبه لنج از خودرو پایین آورده می‌شود انتقال این لنج با سعی و تلاش سرمایه‌گذار صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دریاچه جوان دارای عمق 17 متر است که بهترین مکان برای غواصی، ماهیگیری و قایق پدالی و موتوری محسوب می‌شود اکنون در حال دریافت مجوز هواپیمای تفریحی هستیم.

معرفت عنوان کرد: امکان بهره‌مندی از فست فود، بستنی، آب میوه، غذاهای محلی شمالی تا غذای جنوبی، کردی و ترکی در این رستوران لنج وجود دارد و دوچرخه سواری، اسکیت روی آب، اسکوتر آبی و زمینی و ماشین‌های شارژی از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این پروژه است.

 وی یادآور شد: فاز اول این پروژه رستوران و لنج است بانجی جامپینگ و هواپیمای تفریحی در فاز دوم قرار دارد البته در نظر داریم هواپیمای تفریحی سریع‌تر راه‌اندازی شود.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری برای کل پروژه حدود 2 میلیارد تومان است گفت: سعی می‌شود 22 بهمن فاز اول پروژه در قالب رستوران تالار لنج افتتاح شود که همزمان سعی بر این است که هواپیمای تفریحی نیز راه‌اندازی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار