رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم:
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم با تاکید بر اینکه اولویت‌های مورد نظر در مورد ساخت پارکینگ‌های طبقاتی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: اکنون هسته مرکزی شهر نیاز بیشتری به احداث پارکینگ دارد.
کد خبر: ۵۲۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 14 November 2017
به گزارش تابناک قم، روح‌الله امراللهی در پانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تسلیت فوت تعداد قابل توجهی از مردم ایران در حادثه زلزله اظهار کرد: این حادثه لزوم نظارت بر ساخت و سازها در مناطق عمومی، فرسوده و روستایی را بر همگان یادآوری می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم لایحه دریافت مجوز برگزاری مناقصه پروژه احداث پارکینگ طبقاتی را رد کرده است، اضافه کرد: سقف اختیارات شهرداری در مورد این لایحه 10 میلیارد تومان بوده اما مبلغ مناقصه 16.5 میلیارد تومان تعیین شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم با تاکید بر اینکه اولویت‌های مورد نظر در مورد ساخت پارکینگ مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: اکنون هسته مرکزی شهر نیاز بیشتری به احداث پارکینگ دارد.

وی از اهتمام شورای اسلامی شهر قم نسبت به پیشبرد پروژه‌های شهرداری قم یاد کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم به اولویت‌های مهم در سطح شهر بپردازیم تا مشکلات اصلی شهروندان را رفع کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار