مسئول روابط عمومی و بین‌الملل مسجد جمکران مطرح کرد
مسئول روابط عمومی و بین‌الملل مسجد جمکران از دریافت و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 14 November 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سیدمهدی‌هاشمی زاده از جمع‌آوری و ارسال مایحتاج زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور از مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران به‌عنوان یک مسجد و پایگاهی فرهنگی، معنوی و اجتماعی در کشور است.

مسئول روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: از صدر اسلام مساجد به‌عنوان پایگاه‌هایی شناخته می‌شوند که مرکزیت خاصی برای امور مختلف اجتماعی دارند.

وی بیان کرد: مرکزیت این مسجد مقدس به‌ویژه در این چند سال احساس می‌شود و حضور زائران و عاشقان حضرت حجت(عج) از سراسر کشور به این مهم افزوده است.

‌هاشمی زاده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه یاری‌رساندن به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور گفت: با توجه به این تأکید رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفته شد تا از ظرفیت عظیم این مسجد مقدس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سه‌شنبه شب و همزمان با برگزاری مراسم پرفیض دعای توسل در مسجد مقدس جمکران، با اعلام عمومی در میان زائران و مجاوران میعادگاه منتظران به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی زائران پرداخته می‌شود.

مسئول روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این کمک‌ها شامل مایحتاج اساسی زلزله‌زدگان است؛ تمام این اقلام نو و استفاده‌نشده خواهد بود که پس از جمع‌آوری، در اماکن خاص تجمیع شده و پس از دپو، آماده ارسال خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که مسجد مقدس جمکران تا پنجشنبه‌شب آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی زائران و مجاوران این مسجد مقدس است، یادآور شد: زمان ارسال کمک‌های مردمی به منطقه غرب کشور، پنجشنبه‌شب و بعد از مراسم پرفیض دعای کمیل خواهد بود.

‌هاشمی زاده تأکید کرد: مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز از خادمان افتخاری و نیروهای متخصص خود برای کمک‌رسانی و امداد و نجات به مناطق زلزله‌زده در غرب کشور اعزام کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار