رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد
رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مدیر یکی از واحدهای صنعتی آلاینده در استان به 3 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
کد خبر: ۵۲۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳ 17 November 2017
به گزارش تابناک قم، علی احمدی اظهار کرد: مالک یکی از واحدهای آلاینده که با دفع غیرمجاز پسماند آلوده موجب آلودگی محیط زیستی در منطقه شده بود، پس از صدور اخطاریه‌های لازم و طی مراحل قانونی، به 91 روز حبس تعزیری محکوم شده است.

وی با اشاره به پیگیری و برخورد قاطعانه با متخلفان زیست محیطی در حوزه‌های مختلف در استان قم خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته نیز یکی از متخلفان زیست محیطی که به خرید و فروش پرندگان وحشی اقدام کرده بود، به 120 روز حبس تعلیقی محکوم شده است.

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری 52 مورد اخطاریه آلودگی زیست محیطی به واحدهای صنعتی و معدنی استان ابلاغ شده است، گفت: طی این مدت 11 واحد صنعتی که به قوانین و اخطاریه‌های زیست محیطی بی توجه بوده‌اند، پرونده تخلفات آنها به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری با توجه به گزارش مأموران اجرایی و محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان قم 10 مورد تخلف در حوزه شکار و صید در این اداره کل به ثبت رسیده است که پرونده آنها در مراجع قضایی رسیدگی و احکام آنها صادر شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار