مربی تیم تنیس آریا گرانول قم با بیان اینکه تنیسورهای جوان قم از رقابت با ستارگان تنیس ایران درس گرفتند، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین کاستی ما، زمین و حامی مالی است.
کد خبر: ۵۲۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۵ 19 November 2017
به گزارش تابناک قم، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: امسال تیم تنیس استان قم با نام اریا گرانول در لیگ برتر تنیس بزرگسالان کشور شرکت کرد و بازیکنان جوان ما که جوان ترین تیم این مسابقات را تشکیسل دادند از رقابت با بهترین تنیسورهای ایران تجربیات ارزشمندی اندوختند.

وی افزود: با نتایجی که تنیسورهای ما در رویدادهای اخیر به دست آوردند هم مسئولان و هم حامی مالی ما را برای حمایت از تیم تنیس قم مجاب کردند و جعفر شهناز زاده مدیر شرکت آریا گرانول قم نیز که پیش از این بارها حامی تنیس استان قم بود باز هم برای حضور تیم تنیس قم در لیگ برتر به ما یاری رساند تا تیم آریا گرانول با هر سختی که شده وارد لیگ برتر شود.

مربی تیم تنیس آریا گرانول قم گفت: هزینه‌هایی که برای تیم در گذشته می‌شد در حد کمکی برای اعزام بود اما واضح است که حضور در لیگ برتر هزینه‌های سنگین‌تر و خاص خود را دارد و مثلاً با حضور در مسابقات جوانان و نوجوانان کشور قابل قیاس نیست. برای حضور در لیگ برتر باید مبلغ قابل توجهی به عنوان ورودی پرداخت کرد و هر تیم باید چند دست لباس مناسب داشته باشد که بتواند در یک بازی ۵ ساعته به کار بگیرد.

خاتمی بیان داشت: خوشبختانه نفرات ما محک بسیار خوبی خوردند و این فرصت برای آن‌ها وجود نداشت که در برابر نفرات برتر رنکینگ تنیس ایران قرار بگیرند. با حضور در لیگ برتر جسارت بازیکنان جوان تنیس قم افزایش یافته و میل جنگیدن و پیروز شدن به وضوح دیده می‌شود به طوری که بازیکنان شاخص حاضر در لیگ برتر هم همگی به تعریف و تمجید از بازیکنان کم سن و سال قمی پرداختند و آینده روشنی برای این تنیسورهای خوش آتیه متصور بودند.

وی عنوان کرد: در این مسابقات سینا یوسف زاده تنیسور نوجوان قم در برابر تنیسورهای بزرگی چون انوشا شاهقلی و اشکان شکوفی که از چهره های بزرگ تنیس ایران هستند به میدان رفت و در نهایت هم به عنوان بازیکن جوان لیگ برتر انتخاب شد و بدون تردید هم او و هم سایر تنیسورهای جوان ما شامل مهدی آدابی ، محمد حسین جلالیان و مهرداد میرعارفین آینده روشنی دارند.

مربی تیم تنیس آریا گرانول قم تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین کاستی ما، زمین و حامی مالی است. اگر در این زمینه به جوانان تنیسور قم کمک شود من این قول را می‌دهم که در آینده نزدیک تنیس در زمره رشته‌های اول ورزشی استان قم خواهد بود. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار