حرم با برکت حضرت معصومه(س) از شامگاه گذشته میزبان عاشقان و عزادارانی است که آمده‌اند با عزاداری غم برادر بزرگوار این بانوی با کرامت را خدمت ایشان تسلیت داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ 20 November 2017
به گزارش تابناک قم، عزاداران و محبان اهل بیت(ع) از جای جای کشور، خود را به حرم حضرت معصومه(س) رسانده اند تا ام القری جهان اسلام شاهد، نمایشی عظیم از ارادت و محبت عاشقان آل‌الله باشد.

دسته‌جات عزاداری از صبح امروز با حرکت در کوچه و خیابان های شهر خود را به این آستان مقدس رسانده اند و زائرین و مجاورین با همراه شدن با این دسته ها در حرم تجمع کرده و به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

خادمان حرم حضرت معصومه(س) نیز صبح امروز در سالروز شهادت امام رضا(ع) با برپایی دسته عزاداری از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل‌بیت(س) به عزاداری پرداختند.

صحن ها و شبستان های حرم مقدس حضرت معصومه(س) با برگزاری سخنرانی و مداحی پذیرای عزاداران است.

میعادگاه منتظران، مسجد مقدس جمکران نیز از شب گذشته با مراسمات عزاداری، نوحه سرایی و سخنرانی میزبان عزادارانی است که برای عرض تسلیت به صاحب عصر(عج) در این مسجد مقدس گرد آمده اند.

امروز در بیوت و دفاتر مراجع و دفتر مقام معظم رهبری نیز مراسم های عزاداری با حضور سخنرانان و مداحان برگزار شد.

کوچه و خیابان های قم سیاه پوش است و گوشه گوشه شهر، در مساجد و منازل مراسم های عزا برپاست و مردم محب اهل بیت(ع) قم با برپایی مراسمات، توزیع نذورات و از طرق مختلف ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز می دارند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار