یکی از مراجع تقلید گفت: روابط دولت به ویژه رئیس جمهور باید با حوزه بیشتر شود برخی از مطالب را نمی‌توانیم آشکارا مطرح کنیم اما پیگیری آنها به نفع همگان است.
کد خبر: ۵۲۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 20 November 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) انجام شد، اظهار کرد: در حوزه‌های علمیه به مباحث کلام به شیوه مطلوبی پرداخته شده است اما نتوانسته به شیوه مورد نیاز به مباحث فرق بپردازیم به همین علت کتابی را در راستای معرفی فرق تهیه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ایران در عربستان مهمان‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: به هر میزانی که بتوانیم اختلاف با عربستان را کم کنیم موفق خواهم بود، می‌توانیم با سیاست‌های مناسب رفع این اختلافات را رقم بزنیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: ارتباط میان ایران با عربستان و مصر باید مطلوب باشد چرا که در عربستان مهمانان مسلمان بسیاری داشته و کتاب‌های دینی بسیاری در مصر تهیه می‌شود، اگر سفیران ایران اسلامی فعال باشند می‌توانند ارتباطات را توسعه دهند.

وی ادامه داد: در هر مقطعی که عقل و سیاست در کنار یکدیگر قرار گرفته توانسته‌ایم به نتیجه برسیم؛ روابط دولت به ویژه رئیس جمهور باید با حوزه بیشتر شود برخی از مطالب را نمی‌توانیم آشکارا مطرح کنیم اما پیگیری آنها به نفع همگان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار