برای سومین بار؛
علی اصغر حسن‌زاده، کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال ایران برای سومین بار در آستانه کسب عنوان بازیکن سال آسیا قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 20 November 2017
به گزارش تابناک قم، ورزشکار برتر سال ۹۵ ورزش استان قم از نگاه رسانه‌ها در آستانه کسب افتخار دیگری قرار گرفته و به عنوان یکی از ۳ نامزد بازیکن سال فوتسال آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده است.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال ایران و تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال از سوی کنفدراسیون آسیا برای سومین بار به عنوان نامزد بازیکن سال آسیا انتخاب شده است و در صورتی که بتواند این عنوان را به دست بیاورد برای بار سوم صاحب این عنوان می‌شد.

حسن زاده به دلیل نقش مهم و عمده در قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در ازبکستان، عنوان تاریخی سومی جام جهانی فوتسال در کلمبیا و نقش مهم در تیم‌های باشگاهی‌اش و نیز انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا به عنوان نامزد کسب عنوان بازیکن سال آسیا مرفی شده است.

حسن زاده در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار عنوان بازیکن سال فوتسال آسیا را به دست آورد و ۲ سال بعد در سال ۲۰۱۶ توانست بار دیگر این عنوان را تکرار کند بازیکن سال آسیا شود و امسال در سال ۲۰۱۷ نیز برای بار سوم در یک قدمی کسب این عنوان ارزشمند قرار گرفته است.

این بازیکن گلزن و کلیدی، تنها ورزشکار قمی است که در همه ادوار بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا حضور داشته و در همه این دوره‌ها نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا همراه با تیم ملی شده است و پر افتخارترین فوتسالیست قمی در همه ادوار به شمار می‌رود.

حسن زاده در گذشته در تیم های فوتسال ارم کیش قم و صبای قم در لیگ برتر فوتسال بازی کرده و پیش از حضور در تیم کنونی خود گیتی پسند اصفهان ، در تاسیسات دریایی تهران  و یک تیم روسی عضویت داشته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار