سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم صبحگاه مهدوی با حضور نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم به منظور بیعت با امام زمان(عج) در روز 9 ربیع‌الاول خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲ 21 November 2017
به گزارش تابناک قم، ابراهيم صدوقي با اشاره به برنامه‌های نهم ربيع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج) اظهار كرد: برنامه‌های مسجد مقدس جمكران از شب نهم ربيع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکري(ع) با برگزاری مراسم باشكوه عزاداري با سخنراني آيت الله صديقي و مداحي حاج سعيد حداديان و محمد حسين حداديان آغاز می‌شود.

وي از برگزاري همايش منجي موعود در شب نهم ربیع الاول خبر داد و افزود: اين همايش با حضور 2 هزار و 500 نفر از طلاب حوزه‌های علميه برگزار می‌شود كه فراخوان مقالات آن از ماه‌ها قبل اعلام شده است. 

سرپرست معاونت فرهنگي مسجد مقدس جمكران با بیان اینکه مقالات به دبيرخانه این همایش ارسال شده است تصريح كرد: اين همايش تحت نظارت علمي دانشكده الهيات دانشگاه قم برگزار می‌شود.

صدوقي اظهار كرد: افتتاحیه اين همايش در شب نهم ربيع الاول و نشست‌های تخصصي اين همايش در صبح روز نهم  ربيع الاول در دانشگاه الهيات دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وي از برگزاري برنامه اي با عنوان عهد با امام زمان (عج) در روز نهم ربیع‌الاول خبر داد و گفت: اين برنامه، تجدید بیعت اقشار مختلف مردم در قالب لشکريان حضرت وليعصر(عج) با ایشان است و از نيروهاي نظامي و انتظامي از جمله ارتش، سپاه، بسيج، نيروي انتظامي و هيئات مختلف، طلاب، دانشجويان و دانش آموزان و خادمين آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دعوت شده است تا در صبح نهم ربيع الاول گردهم آمده و يك عهد همگاني را با امام زمان(عج) و نايب ایشان، ولي فقيه داشته باشند.

سرپرست معاونت فرهنگي مسجد مقدس جمكران يكي از بخش‌های اين مراسم را خواندن متن بيعت نامه امام زمان دانست و افزود: متن اين بيعت نامه طوري تنظيم شده است تا بتوان در تمام ابعاد زندگي اعم از حوزه اقتصادي، نظامي، سياسي و خانوادگي با امام زمان (عج) عهد بست.

صدوقي با اشاره به برنامه اختتامیه شعر دانشجويي بيان كرد: اين برنامه با همكاري معاونت فرهنگي دانشگاه قم انجام شده كه افتتاحيه آن در ايام نيمه شعبان برگزار شد و اختتاميه آن نیز در روز نهم ربيع الاول به اجرا خواهد رسید و درآن آثار برتر شعر دانشجويي مشخص می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشروح برنامه های ایام نهم ربیع در نشست خبری که روز شنبه در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود اعلام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار