اسپانسر مالی صبای قم که از هفته سوم به صبا آمد در میانه راه انصراف داد.
کد خبر: ۵۲۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۱ 23 November 2017
به گزارش تابناک قم، شرکت ساختمانی سیوان پرشین که از هفته سوم لیگ دسته اول بر اساس قراردادهای منعقدشده فی‌ما بین اداره کل ورزش به‌عنوان حامی مالی صبا معرفی از ادامه کار کناره‌گیری کرد.

بر اساس گفت‌وگوهایی که امروز بازیکنان و اعضای مجموعه صبا عصر امروز پس از شکست برابر مس رفسنجان انجام دادند مشخص شد شاهین گل افروز مدیرعامل تیم استعفا کرده است.

این‌ در حالی است که در ابتدای واگذاری صبا مسئولان ورزش قم این مسئله خوش‌یمن می‌دیدند و حتی در برابر جذب بازیکنان بی‌کیفیت همگی سکوت کردند.

البته انصراف اسپانسر دور از انتظار نبود چرا که با انتشار اخبار مبنی بر مشکلات مالی و نبود امکانات در تمرینات صبا چنین اقدامی بعید نبود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علی فلاح دار سرمربی جدید صبای قم با خود اسپانسر آورده و به همین علت وی سکان صبا را بر عهده دارد.

چنان چه این مسئله واقعیت داشته باشد مسئولان ورزش قم باید از خواب بیدار شوند و نگذارند امتیاز فوتبال قم در لیگ دسته اول کشور ملعبه دست برخی اسپانسرهای بی‌نام‌ونشان باشد.

از سوی دیگر گفته‌ شده اسپانسر قبلی صبای قم چهار میلیارد سفته به‌عنوان تضمین در نزد اداره کل ورزش قم گذاشته است حالا باید منتظر ماند و دید که مدیران چه تدبیری در این‌باره اتخاذ خواهند کرد.

تنها مسئله‌ای روشن وضعیت بحرانی صبای قم است که باید فانوس به دست امتیاز جمع کند تا از جمع تیم‌های قعر جدولی نجات یابد.

صبای قم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور شرایطی مشابه نسبت به فصل گذشته خود دارد آنها در لیگ برتر نیز تا نیم‌فصل تنها 9 امتیاز داشتند و اکنون نیز از چهارده مسابقه 9 امتیاز گرفته‌اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که آینده‌ای همچون پاس و برق در انتظارش خواهد بود و در نهایت به دسته‌های بسیار پائین‌تر سقوط خواهد کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار