رئیس دانشگاه شهاب دانش قم:
رئیس دانشگاه شهاب دانش قم گفت: با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موسسه عالی شهاب دانش قم به مرتبه ی دانشگاه ارتقاء یافت.
کد خبر: ۵۲۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 25 November 2017
به گزارش تابناک قم، کراری رئیس دانشگاه شهاب دانش قم در نشست خبری که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به آغاز فعالیت دانشگاه شهاب دانش از سال 85، اظهار داشت: اساتیدی که در این دانشگاه تدریس می‌کنند، فارغ‌التحصیلان دانشگاه امیرکبیر هستند و ازنظر آزمایشگاه و امکانات حتی از برخی دانشگاه‌های دولتی برتر هستیم.

رئیس دانشگاه شهاب دانش قم افزود: اکنون 4 هزار دانشجو در حال تحصیل بوده که بیش از 450 تن در مقطع ارشد تحصیل می‌کنند و برخی از دانشجوهای کارشناسی ما در سال جدید به دانشگاه دولتی در مقطع ارشد راه پیدا کردند.

وی گفت: هدف ما رشد علمی است و تاکنون هدف اصلی را برآورده کرده‌ایم و از همه مهم‌تر دانشگاه شدن بسیار دشوار است، چراکه دولت آئین‌نامه‌ای را تدوین کرده و باید این شرایط برای مؤسسات غیردولتی رعایت شود.

کراری بابیان اینکه این مجموعه امسال با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ارتقا پیداکرده است، عنوان کرد: در حال حاضر 70 تن از اعضای هیئت‌علمی که از جمع برترین‌ها هستند را با مدرک دکتری استخدام کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه شهاب دانش استان قم با بیان اینکه بیش از 90 درصد دانشجوهای شهاب دانش قم بومی هستند، گفت: امروزه قم دانشگاهی دارد که می‌توان به آن تکیه کرد، بسیاری از دانشجوهای قمی که در شهرهای دیگر هستند از دانشگاه شهاب دانش درخواست انتقالی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بهترین دانشگاه‌های اروپا و امریکا غیردولتی هستند، عنوان کرد: ما نیز در بلندمدت به یکی از بهترین‌های کشور تبدیل خواهیم و از سال آینده در رشته برق مقطع دکتری خواهیم داشت و تاکنون شرایط قانونی راداریم.

کراری تصریح کرد:این دانشگاه دارای رشته‌هایی همچون علوم انسانی،علوم پایه و مهندسی است و بر اساس شاخص‌هایی که وزارت علوم مشخص کرده است دانشگاه شهاب دانش در سطح نخست قرارگرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار