در دانشگاه مفید؛
همزمان با نخستین سالگرد ارتحال آیت الله موسوی اردبیلی مراسم بزرگداشت این مرجع تقلید شیعیان در دانشگاه مفید قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷ 25 November 2017
به گزارش تابناک قم، همزمان با نخستین سالگرد ارتحال آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی مراسم بزرگداشت این استاد سطوح عالی حوزه  با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران در دانشگاه مفید برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی، سید مهدی صادقی استاندار، تعدادی از نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید نیز حضور داشتند.

در این نکوداشت حجت الاسلام محمدعلی ایازی درخصوص اندیشه‌های قرانی، حجت الاسلام سعید رهایی در خصوص اندیشه فقهی و فرشاد مؤمنی در خصوص مباحث اقتصادی آیت الله موسوی اردبیلی(ره) سخنرانی کردند.

سخنرانی حجت الاسلام سید علی موسوی اردبیلی فرزند این فقیه بزرگ، حجت الاسلام محقق داماد از اساتید حوزه و دانشگاه و نیز رونمایی از برخری آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی(ره) از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید شیعیان پس از یک عمر تلاش علمی، فقهی و سیاسی سوم آذرماه ۱۳۹۵ در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت و در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار