هفته دوم لیگ بسکتبال ایران
تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم نخستین باخت خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را برابر تیم هیأت‌‌ قزوین پذیرفت.
کد خبر: ۵۲۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 25 November 2017
به گزارش تابناک قم‏، دومین هفته رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور عصر سومین روز آذر ماه با برگزاری هشت بازی در گروه‌های چهار گانه مرحله مقدماتی به انجام رسید و در گروه دوم مسابقات تیم خلیج‌فارس قم برابر هیأت‌‌ قزوین به میدان رفت.

این در حالی است که که بسکتبالیست‌های تیم خلیج‌فارس قم در هفته نخست با نتیجه 83 بر 77 سد تیم اسدآباد همدان را در قم شکست داده‌ بودند و تیم بسکتبال هیأت‌‌ قزوین نیز در میهمانی هفته نخست برابر تیم هیأت‌‌ زنجان با حساب 64 بر 61 مغلوب شده بود.

شاگردان عباس مرشدی در تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم که در هفته نخست رقابت‌ها موفق به شکست تیم هیأت‌‌ اسد آباد همدان شده بودند با روحیه‌ای خوب و انگیزه بالا برای کسب دومین برد متوالی خود در مقابل تیم هیأت‌‌ قزوین صف‌آرای کردند اما این بازی را به حریف واگذار کردند.

بسکتبالیست‌های خلیج‌فارس قم و هیأت‌‌ قزوین در این دیدار نمایشی جذاب و تماشایی داشتند و بازی آنها از آغاز تا پایان در اوج حساسیت به انجام رسید، در نیمه نخست این دیدار تیم خلیج‌فارس قم با اختلاف چهار امتیاز و با حساب 32 بر 28 برابر حریف خود به برتری رسید اما در نیمه دوم این برتری را حفظ نکرد.

در نیمه دوم بار دیگر دو تیم نزدیک و نفس‌گیر به تلاش خود برای کسب پیروزی در این دیدار ادامه دادند تا اینکه در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای وقت مفید، این بسکتبالیست‌های تیم هیأت‌‌ قزوین بودند که با اختلاف تنها سه امتیاز 69 بر 66 از سد خلیج‌فارس قم عبور کردند.

این نخستین باخت تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم در فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور بود تا نماینده قم با این نتیجه از دو بازی خود صاحب سه امتیاز شده و منتظر دیدار هفته سوم شود، مسابقه‌ای که برابر تیم رعد پدافند هوایی آبادان روز جمعه 10 آذر ماه از ساعت 16 در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام می‌رسد.

گفتنی است: شاگردان عباس مرشدی در تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با تیم‌های رعد پدافند هوایی‌ آبادان، هیأت‌‌ بسکتبال قزوین، هیأت‌‌ زنجان و هیأت‌‌ اسد‌آباد همدان هم‌گروه هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار