مدیرکل تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در حرم مطهر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با اشاره به اینکه در هفته جاری سخنرانی‌های مختلف با محوریت معارف در شبستان امام خمینی(ره) قبل از نماز ظهر و عصر دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه حجت‌الاسلام میردامادی، روز دوشنبه حجج ‌اسلام مؤمنی و محمدپور و روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه نیز حجت‌الاسلام رضوی سخنرانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: برنامه زمزمه معرفت نیز هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء تا پایان هفته جاری با سخنرانی حجج‌اسلام همتی، وحیدپور، ظهیری، رستم‌نژاد، ملکی، محمدی و حائری‌پور برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: یکشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام مراسم یادبود جانباختگان حادثه زلزله مناطق غرب کشور با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری منفرد و مدیحه‌سرایی مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) یاد کرد و افزود: دوشنبه همزمان با ششم آذرماه قبل از نماز ظهر و عصر رنجبر و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز سید رضا جدا به مدیحه‌سرایی می‌پردازد و مراسم ویژه شام شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قزوینی و مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حسن پاک‌زمان و جواد اشعری در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به ترتیب قبل از نمازهای ظهر و مغرب به مدیحه‌سرایی می‌پردازند، گفت: مراسم ویژه دیگری نیز سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مدیحه‌سرایی سید رضا تحویدار برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) یادآور شد: چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) سخنرانی می‌کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار