مدیرکل ثبت احوال استان قم میزان ثبت دو قلوها از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه در این استان را 237 مورد اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، خلیل مرادی افزود: همچنین در این مدت، تولد 16مورد سه قلو و 2 مورد چهار قلو در استان قم ثبت شده است.

وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، 17هزار و 226 مورد نوزاد در قم متولد شد گفت: از این تعداد هشت هزار و 889 مورد پسر و بقیه دختر بوده است.

وی ادامه داد: آمار تولد از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که 17 هزار و 630 مورد بوده است، کاهش ٢ درصدی را نشان می دهد.

به گفته وی، در نام های پسران؛ علی، امیر علی، محمد حسین، امیر عباس و امیر حسین و در نام های دختران؛ فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه جزو بیشترین نام های انتخابی توسط والدین بوده است.

مرادی همچنین از کاهش 2 درصدی آمار طلاق در قم از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت، 2 هزار و هفت مورد طلاق به ثبت رسیده است.

وی گفت: سال گذشته، 2 هزار و 45 مورد واقعه طلاق در استان قم رخ داده بود.

مدیرکل ثبت احوال استان قم همچنین با اشاره کاهش 15 درصدی آمار ازدواج در قم افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه، پنج هزار و 648 مورد واقعه ازدواج در این استان ثبت شده است در حالی که در مدت زمان مشابه سال گذشته، 6 هزار و 665 مورد بود.

مرادی با بیان این که سه هزار و845 مورد وفات در این مدت در استان قم به ثبت رسیده است گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که سه هزار و 638 مورد بوده، افزایش 6 درصدی را نشان می دهد.

جمعیت استان قم در سرشماری سال 95، یک میلیون و 292 هزار و 283 تن اعلام شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار