تولیت مسجد مقدس جمکران:
تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در تمام پیروزی‌ها شاهد عنایت امام زمان(عج) بودیم گفت: هر کجا که مقاومت به وجود آمد، پیروزی به دست آمد، اما در هر جایی که سازش رخ داد، ذلت به وجود آمد.
کد خبر: ۵۳۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 28 November 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان که در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم اظهار کرد: این شهدا به اذن ولی فقیه در نبرد با گروه‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: تروریست‌های تکفیری مدعی اسلام بودند، اما از آمریکا دستور می‌گرفتند، هر کجا که مقاومت به وجود آمد، پیروزی به دست آمد. دوران دفاع مقدس، جنگ 33 روزه لبنان و نبرد با تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه نمونه‌هایی از این پیروزی‌ها بودند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: در تمام پیروزی‌ها شاهد عنایت امام زمان(عج) بودیم، اما در هر جایی که سازش رخ داد، ذلت به وجود آمد.

رحیمیان، تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مسجد مقدس جمکران را پایگاه تشیع بودن این مسجد دانست و تصریح کرد: در زمان غیبت امام زمان(عج) باید از نواب عام این امام معصوم اطاعت کنیم.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان(عج) ساخته شد ادامه داد: باید در هر صبحگاه از عمر خودمان عهد و پیمان را با امام زمان(عج) تجدید می‌کنیم و از خداوند بخواهیم که ما را جزو حامیان امام زمان(عج) قرار دهد.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: غیبت امام زمان(عج) به این معنا نیست که این امام معصوم بر روی زمین حضور ندارد، بلکه غیبت امام زمان(عج) به این معنا است که این امام معصوم از مقابل چشمان ما پنهان شده است، ولی ما از برکات امام زمان(عج) بهره مند می‌شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار