مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم:
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: ایمن‌سازی بوستان‌های شهر قم تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۵۳۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷ 29 November 2017
به گزارش تابناک قم، عباس حلوائی‌زاده پروژه ایمن سازی بوستان‌های شهر را یادآور شد و اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال بر اساس قرارداد منعقده فاز سوم به صورت کامل تکمیل شود.

وی با اشاره به اصلاح و ایمن‌سازی آبنماهای شهر قم گفت: تاکنون با اعتبار یک میلیارد تومان ۲۶ آبنما اصلاح شده و با تزریق دو میلیارد تومان دیگر تا پایان سال چند آبنمای دیگر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حلوائی‌زاده در ادامه با اشاره به وظایف متعدد این اداره کل اظهار کرد: شرح وظایف اداره کل نظارت و حوزه امور زیربنایی دو بخش دارد که یکی از این بخش‌ها راهبری پروژه‌های بزرگ بوده که شامل تهیه اسناد، متره و برآورد، مناقصه و انعقاد پیمان و موارد مرتبط با آن است.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی که مبلغ آن‌ها بالاتر از حد متوسط معاملات است و نیاز به اطلاع رسانی عمومی و درج آگهی دارد نیز در این اداره انجام می‌شود.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه کلیه پروژه‌هایی که از اعتبارات عمرانی است نیز در حوزه امور زیربنایی انجام می‌شود گفت: نظارت عالیه و قرارداد کلیه موضوعاتی که با سازمان توسعه و عمران است از جمله عملیات زیرسازی، خاکبرداری، جدول‌گذاری و روکش آسفالت نیز در این واحد انجام می‌شود و نظارت نیز با این اداره است.

وی افزود: کلیه پروژه‌های احداثی که زیرمجموعه معاونت‌های غیر از معاونت امور زیربنایی است نیز در این اداره کل نظارت می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار