دربی فوتسال بدون حساسیت برگزار خواهد شد
دو نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ایران درحالی در برابر هم صف آرایی می کنند که تا پایان هفته نوزدهم، آتلیه طهران قم با 26 امتیاز در رتبه ششم و تیم هیات فوتبال قم با 9امتیاز در رده چهاردهم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 29 November 2017
به گزارش تابناک قم، نائب رئیس هیات فوتبال استان قم با اشاره به دربی روز پنجشنبه هفته جاری دو نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ایران گفت: برخلاف برخی مطالب ارائه شده در فضای مجاری، این بازی بدون حساسیت و با کمال آرامش برگزار خواهد شد و هیات فوتبال هر دو تیم را متعلق به خود می داند.

سید جواد خازنی خاطرنشان کرد: در این مسابقه میزبان اصلی آتلیه طهران قم می باشد و در صورتی که بخواهد تماشای مسابقه به صورت رایگان باشد با هماهنگی هیات فوتبال، امکان پذیر است.
وی ادامه داد: روز پنجشنبه فرصت مناسبی است برای فوتسال دوستان قم که با حضور در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان قم، بازی بچه های قم را مشاهده کنند.

وی افزود: 99 درصد ترکیب دو تیم فوتسال هیات فوتبال قم و آتلیه طهران قم بومی است و به دلیل اینکه تیم هیات فوتبال در انتهای جدول قرار دارد حساسیت بالایی در این بازی وجود ندارد.

نائب رئیس هیات فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: در عین حال، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقه اندیشیده شده است و امید است دو تیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

بازی دو تیم فوتسال اتلیه طهران قم و هیات فوتبال قم روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 15 در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد. 

از نکات قابل توجه در این مسابقه، حضور برادران غیاثی در راس دو تیم است، سید مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم و سید وحید غیاثی نیز هدایت تیم آتلیه طهران قم را برعهده دارد.

دو تیم درحالی در برابر هم صف آرایی می کنند که تا پایان هفته نوزدهم، آتلیه طهران قم با 26 امتیاز در رتبه ششم و تیم هیات فوتبال قم با 9امتیاز در رده چهاردهم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

بازی این دو تیم جدا از وضعیت آنها در جدول برای تماشاگران قمی جذاب است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار