معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری قم با اشاره به نرخ مصوب شهرداری قم برای اتوبوس های درون شهری گفت: هر گونه دریافت کرایه اضافی از مسافران تخلف بوده و به صورت جدی با متخلفان برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۳۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 04 December 2017
به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان کسانی که از وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده می کنند در صورت دریافت کارت الکترونیکی، سه هزار و900 ریال از کارت آنها بابت کرایه کم می شود ولی اگر بخواهند بدون دریافت کارت، به صورت نقدی حساب کنند این مبلغ هفت هزار ریال خواهد بود.

وی ادامه داد: بازرسان شهرداری قم به صورت منظم در حال رصد فعالیت این اتوبوس ها هستند ولی در صورتی که شهروندان با دریافت کرایه اضافی توسط رانندگان مواجه شدند با سامانه 137 تماس بگیرند وما نیزبه سرعت پیگیری خواهیم کرد.

ذاکریان گفت: مسیر اتوبوس ها از پردیسان به مناطق مختلف شهر تعیین شده و کرایه های اعلام شده از مبداء اصلی تا مقصد نهایی است.

این گفت و گو به دنبال برخی گزارش های مردمی مبنی بر دریافت کرایه اضافی توسط برخی رانندگان انجام شده است. برخی شهروندان در این زمینه گفتند: گاهی به جای هفت هزار ریال کرایه نقدی رانندگان هشت و یا 10 هزار ریال دریافت می کنند.

معاون شهردار قم همچنین گفت: سیستم نظارتی ما به شکلی است که ناظر و بازرس داریم و به صورت مرتب در خطوط مستقر هستند.

ذاکریان ادامه داد: هم اکنون 10 خط اصلی و 6 خط فرعی در زمینه اتوبوس های درون شهری فعال بوده و 258 دستگاه اتوبوس خصوصی و حدود 50 اتوبوس ملکی، مردم را در این خطوط جابجا می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار