استاندار قم خواستار شد:
استاندار قم با اشاره به فرايند بررسي و تصويب طرح ها و پروژه هاي اقتصاد مقاومتي مربوط به دستگاه ها، خواستار اعمال دقت و كار كارشناسي دقيق تر بر روي اين طرح ها در كميته هاي ذيربط شد.
کد خبر: ۵۳۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان كه با حضور اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي اين ستاد در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداري برگزار شد، با تاکید بر لزوم پيگيري و عملياتي شدن مصوبات جلسات گذشته ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان، 

وي با اشاره به ضرورت تلاش و برنامه ريزي در جهت تغيير در نوع نگاه و بينش عمومي جامعه نسبت به مقوله اقتصاد مقاومتي به منظور ايجاد اجماع مشترك، تصريح كرد: براي اين هدف بايد بسته فرهنگي مناسبي تهيه و تدوين شود.

صادقي با تأكيد بر لزوم مشخص شدن اولويت ها و راهبردهاي اصلي استان در موضوع اقتصاد مقاومتي، استفاده از توليدات داخلي به عنوان يك اولويت مهم را مد نظر قرار داد و گفت: در فرصت باقيمانده تا پايان سال بايد كارها با سرعت و جديت بيشتري براي رسيدن به اهداف و رويكردهاي هدف گذاري شده پيگيري شود.

استاندار قم همچنين با اشاره به فرايند بررسي طرح ها و پروژه هاي اقتصاد مقاومتي مرتبط دستگاه ها، خواستار اعمال دقت و كار كارشناسي دقيق تر بر روي اين طرح ها در كميته هاي ذيربط شد.

رئيس سازمان برنامه و بودجه استان قم نيز در اين جلسه با ارائه گزارشي از وضعيت پروژه هاي اقتصاد مقاومتي استان قم در دو سال اخير گفت: براي سال 95 در مجموع 42 پروژه مصوب شده بود كه از اين تعداد 6 پروژه تكميل و به بهره برداري رسيده و 36 طرح نيز در دست اجرا مي باشد.

سيد حسن رضوي با بيان اين كه براي سال 96 نيز 138 طرح به استثناي طرح هاي حوزه گردشگري از طرف دستگاه ها به دبيرخانه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان پيشنهاد شده است، افزود: از بين اين طرح ها، 53 طرح پس از بررسي در دبيرخانه و كميته ها، امروز به تصويب ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان خواهد رسيد.

دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان با اشاره به اين كه علاوه بر 53 طرح مصوب، 33 طرح حوزه گردشگري نيز جداگانه بررسي و به سر جمع پروژه هاي اقتصاد مقاومتي سال 96 استان اضافه خواهند شد، گفت: صنعت، معدن و تجارت، شهرداري و جهاد كشاورزي بيشترين پروژه را معرفي كرده اند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار