شهردار منطقه 5 قم:
شهردار منطقه 5 گفت: عملیات روکش آسفالت بلوار خلیج فارس که در ابتدای سال درزگیری شده بود به مساحت بیش از 20 هزار مترمربع و با توزیع بالغ بر 3 هزار تن آسفالت به اتمام رسید.
کد خبر: ۵۳۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 06 December 2017
به گزارش تابناک قم، احمد ترکمن با اشاره به انجام پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه، از اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار خلیج فارس از ابتدای میدان ولی‌عصر(عج) تا میدان بقیه الله در لاین رفت به متراژ بیش از 20 هزار مترمربع خبر داد و اظهار کرد: لاین برگشت این مسیر به سمت میدان ولی عصر(عج) سال گذشته عملیاتی و اجرا شده بود.

وی افزود: در این منطقه اولویت آسفالت با معابر خاکی و زیرسازی شده است که اکثر این معابر در 6 ماهه نخست سال انجام شده و مابقی آن نیز در حال اجراست و تا قبل از شروع بارندگی تمامی آنها به سرانجام خواهد رسید.

ترکمن از زمان بندی در اجرای پروژه‌های منطقه برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان خبر داد و افزود: تمام پروژه‌های شهری پیش از اجرا، به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرند و به ترتیب اهمیت و اولویت اجرایی می‌شوند.

وی افزود: عملیات بازگشایی رینگ دوم مسجد جمکران حد فاصل بلوار انتظار و بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز شده و در کنار سایر پروژه‌ها بدون وقفه انجام خواهد شد و همزمان با آن جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت بلوار فردوسی نیز با همکاری منطقه یک در حال اتمام بوده که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار