معاون مسجد مقدس جمکران مطرح کرد
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران سالانه حضور ۲۰ میلیون زائر را تجربه می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 07 December 2017
به گزارش تابناک قم، احمد حاجی‌زاده در نخستین گردهایی بانیان و خیرین مسجد مقدس جمکران که در سالن همایش‌های ساختمان 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: ازجمله مهم‌ترین عوامل رونق و تجهیز مسجد مقدس جمکران حمایت‌های مدام بانیان خیر بوده است.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران مکان مقدسی است که جمع شدن بانیان و خیرین در این مسجد مبارک در شب میلاد پیامبر اکرم(ص)  و امام جعفر صادق(ع) بسیار جای توجه و خرسندی است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران سالانه حضور 20 میلیون زائر را تجربه می‌کند.

حاجی‌زاده ادامه داد: مدال خیری و بانی‌بودن برای مسجد مقدس جمکران توفیق هر فرد نمی‌شود و رزق نیز تنها در امور مادی خلاصه نمی‌شود بلکه حضور در این مکان مقدس  نیز رزق باارزش خداوند متعال است که نصیب هر فردی  نخواهد شد.

وی با اشاره به خاطره‌ای از یکی خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: آن چیزی که در راه خداوند متعال انفاق می‌شود برای شخص خیر باقی می‌ماند و آن چیزی که پس‌انداز می‌کند از دست وی خارج می‌شود و توفیق خرج‌کردن مال و اموال در راه خیز نیز به هرکسی داده نمی‌شود.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران  تصریح کرد: هرسال تعداد زائران مسجد مقدس بیشتر شده و امسال نیز بالغ‌بر 20 میلیون زائر در این مسجد مقدس حضور داشته که اگر حضور و تعامل بانیان خیر نبود گسترش و تجهیز امکانات این مسجد در حد امروز امکان پذیر نبود.

حاجی‌زاده ادامه داد: هفت ماشین زائربر، 9 وعده‌ غذا در طول روز، ایجاد واحد اقامتی برای زائران مسجد مقدس جمکران، بازسازی و تجهیز دارالشفا مسجد جمکران و خیل عظیمی از اقدامات انجام‌گرفته شده دیگر با کمک بانیان خیر انجام‌گرفته است. برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس از نظر کمی و کیفی نسبت به گذشته بسیار تفاوت پیدا کرده که این نیز نتیجه تلاش و کمک‌های بانیان خیر بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار