در مرحله دوم صورت می‌گیرد
بسکتبالیست‌های معلول قم در ترکیب تیم اتحاد معصومیه برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول ایران برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
کد خبر: ۵۳۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 07 December 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که امسال تیم ایثار با سابقه‌ترین نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم در مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران به دلیل مواجهه با مشکلات عدیده مالی در مسابقات لیگ برتر ایران حضور ندارد و در لیگ دسته دوم حضور یافته اما تیم اتحاد معصومیه به نمایندگی از قم در دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.

این تیم با هدایت عباس خاکی سرمربی سابق تیم‌های مطرح داداشی کهریزک و ایثار قم و مربی تیم ملی ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل سال گذشته در لیگ دسته دوم بود و با عبور از سد تمام رقبا و به دست آوردن مقام قهرمانی به لیگ دسته اول صعود کرد.

شاگردان عباس خاکی در مرحله نخست رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران راهی شیراز شدند تا در مقابل سه حریف دیگر خود یعنی جانبازان فارس، شهرداری ارومیه و هیات هرمزگان در سه دیدار حساس به میدان بروند اما تنها دو حریف را بردند و یک بازی را واگذار کردند.

تیم اتحاد معصومیه قم در نخستین مسابقه خود با حساب 59 بر 34 تیم شهرداری ارومیه را برد، در دومین بازی با حساب 58 بر 41 به تیم میزبان یعنی جانبازان فارس جدی‌ترین رقیب خود باختند و بازی سوم را با برد 69 بر 31 مقابل هیات هرمزگان پشت‌سر گذاشتند.

بسکتبالیست‌های معلول تیم اتحاد معصومیه قم اکنون راهی ارومیه شده‌اند تا در بازی‌های هفته دوم فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان ایران در شهر ارومیه مقابل سه حریف دیگر خود به میدان بروند، بازی‌هایی که از امروز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه آغاز می‌شود.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم نخستین مسابقه خود را امروز برابر تیم شهرداری ارومیه انجام می‌دهد و بلافاصله در همین روز دومین بازی را در مقابل تیم جانبازان فارس انجام می‌دهد، ضمن اینکه سومین مسابقه خود را روز جمعه هفدهم آذر ماه برابر شهرداری ارومیه میزبان این مرحله انجام می‌دهد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران روزهای 28 و 29 دی‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود و تیم اتحاد معصومیه قم روزهای سوم و چهارم بهمن ماه میزبان هفته چهارم و پایانی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار