مديرعامل سازمان آتش‌نشاني قم تشریح کرد
به دلیل وسعت حریق 13 خودروی عملیاتی سنگین و آبده و هشت دستگاه تانکر آبدهی از شهرداری به همراه 60 آتش‌نشان در محل حاضر بودند. میدان تره بار به دلیل بافت قدیمی سیستم گرمایشی گازی ندارد و از سیستم سنتی برای گرم کردن فضا استفاده می‌‌شود و سیم‌کشی برق آنها نیز فوق العاده خطرناک و غیر ایمن است.
کد خبر: ۵۳۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 12 December 2017
به گزارش تابناک قم، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم جزئيات آتش‌سوزي ميدان تره بار واقع در محدوده ميدان مطهري را تشریح کرد.

عباس جعفری با اشاره به آتش‌سوزی رخ داده در میدان تره بار واقع در میدان مطهری اظهار کرد: آتش سوزی در میدان تره بار واقع در میدان مطهری ساعت 22:12 دیشب به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله خودورهای عملیاتی به محل اعزام شدند.


وی خاطرنشان کرد: ساعت 22:15 نخستین خودرو در محل حاضر شد و به دلیل وسعت حریق میدان نیروها درخواست خودروهای کمکی کردند که 13 خودروی عملیاتی سنگین و آبده و هشت دستگاه تانکر آبدهی از شهرداری به همراه 60 آتش‌نشان در محل حاضر بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه حریق ساعت 23:45 کنترل شد گفت: یک دستگاه خودرو و نیروهای عملیاتی تا صبح در محل مستقر بودند تا اگر زیر اجناس، کارتن‌ها، میوه‌ها و چوب‌ها حریقی ناپیدا بوده مشاهده و به طور کامل اطفا کنند.

وی عنوان کرد: اکنون نیز کارشناسان در صحنه حاضر هستند و غرفه به غرفه بازدید می‌کنند تا بتوانیم در صورت مشاهده حریق اطفا صورت گیرد.

جعفری ضمن ابراز تأسف از وضعیت ایمنی میدان تره بار گفت: میدان تره بار به دلیل بافت قدیمی سیستم گرمایشی گازی ندارد و از سیستم سنتی برای گرم کردن فضا استفاده می‌‌شود و سیم‌کشی برق آنها نیز فوق العاده خطرناک و غیر ایمن است.

وی خاطرنشان کرد: می‌تواند دلایل آتش‌سوزی این دو نکته باشد البته اکنون کارشناسان در محل هستند و بازدید می‌کنند تا دلیل اصلی آتش‌سوزی را پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه‌ وسعت حریق زیاد بود و نزدیک یک سوم میدان تره بار دیشب طعمه حریق شده بود گفت: این حادثه آسیب جانی به همراه نداشته و حادثه‌ای برای کسبه و آتش‌نشانان روی نداده است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار