رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي:
رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي در قم گفت: فدراسيون ما مدال‌آور نيست اما با توجه به مسووليت‌هاي محوله و تلاش‌هاي انجام شده پشتيبان همه فدراسيون‌ها و ورزش قهرماني و همگاني است.
کد خبر: ۵۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 13 December 2017
به گزارش تابناک قم، غلامرضا نوروزی که امروز برای حضور در مجمع سالیانه هیأت‌ پزشکی ورزشی قم به این استان سفر کرده بود در جمع اعضای مجمع اظهار کرد: فدراسیون ما یک فدراسیون مدال‌آور نیست اما با توجه به مسوولیت‌های محوله و تلاش‌های انجام شده پشتیبان همه فدراسیون‌ها و ورزش قهرمانی و همگانی در کشور است.

وی ادامه داد: به اذعان مسوولان در رویدادهای مختلف به ویژه بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم و فدراسیون و هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌های سراسر کشور نقش موثری در موفقیت‌های کسب شده ورزشکاران رشته‌های مختلف داشته‌اند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: در بخش آموزش، پیشگیری و درمان در تمام استان‌ها پیشرفت خوبی را شاهد هستیم، ضمن اینکه سلامت همگانی کشور هم برای ما مهم است و در این راستا باید اهمیت ورزش را برای عموم افراد جامعه مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: علت اصلی بسیاری از بیماری‌ها کم‌تحرکی و برنامه غذایی نامناسب است، دیابت و فشار خوب را که حتی منجر به مرگ می‌شود در مشکل چاقی شاهد هستیم، به دلیل اینکه مردم کم تحرک شده‌اند و ما باید این مسائل را نیز به مردم یادآوری و آنها را آگاه کنیم.

نوروزی افزود: از همه مهمتر این است که پشتیبان ورزش قهرمانی هستیم، در گذشته هر گونه مصدومیت منجر به حذف یک ورزشکار از دنیای قهرمانی می‌شد اما امروز با پیگیری‌های فدراسیون که حتی منجر به مرگ می‌شود، ورزشکاران مصدوم ما خیلی زود به میادین برمی‌گردند و با قدرت به ورزش قهرمانی ادامه داده و افتخار آفرینی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار