متشكل از كادر فني و 15 كشتي‌گير
تيم كشتي فرنگي شهداي مدافع حرم قم متشكل از اعضاي كادر فني و 15 فرنگي‌كار راهي رقابت‌هاي فصل 2017 كشتي فرنگي قهرماني جام باشگاه‌هاي جهان شد.
کد خبر: ۵۳۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 13 December 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که همانند رقابت‌های کشتی آزاد فصل 2017 جام باشگاه‌های جهان، مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های دنیا نیز به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، یکی از تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها تیم شهدای مدافع حرم قم است.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در مسابقات فصل 1396 لیگ ایران موفق به کسب مقام سومی شد و با ترکیبی از کشتی‌گیران مطرح و مستعد داخلی و بهره‌گیری از دانش، تجربه و توان فنی مربیان بومی کشتی فرنگی قم در جام باشگاه‌های جهان به مصاف حریفان می‌رود.

اعزام تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم به رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در حالی انجام شد که میزبانی این رقابت‌ها را اصفهان انجام می‌دهد و نماینده‌های کشتی قم روزهای 23 و 24 آذرماه برای کسب یکی از سکوهای برتر با حریفان رقابت می‌کنند.

این چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان است که در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان برگزار می‌شود و تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با کسب رتبه سوم لیگ ایران در سال جاری برای دومین‌بار سهمیه حضور در لیگ معتبر جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است.

در حالی که هدایت تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم را یکی از مربیان برتر کشتی ایران در سال‌های اخیر یعنی روح‌الله میکائیلی بر عهده دارد، مهدی علیزاده‌پورنیا نیز سرپرست این تیم است و در وزن 55 کیلوگرم مهدی قربانی، 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی و رضا مردی نماینده‌های قم هستند.

در وزن 63 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی و محمدجواد رضایی، 67 کیلوگرم علی‌اصغر پاسالاری، 72 کیلوگرم بهنام افشارنیک و علی سلیمانی، 77 کیلوگرم هادی علیزاده‌پورنیا و افشین اسلامی، 82 کیلوگرم محمدرضا رضایی، 87 کیلوگرم مهدی ابراهیمی و محمدعلی حیدری، 97 کیلوگرم امید افتخاری‌اصل و 130 کیلوگرم پارسا نظری برابر حریفان شرکت کننده در این پیکارها به روی تشک می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار