استاندار قم:
استاندار قم گفت: پرداخت تسهیلات با سود بانکی بالا نه‌ تنها مشکلی از بخش تولید برطرف نمی‌کند بلکه باعث تعطیلی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی شده و معمولاً تولیدکنندگان را دچار مشکلات بیشتری می‌کند.
کد خبر: ۵۳۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 14 December 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت برطرف کردن مشکل رونق در حوزه اقتصادی اظهار داشت: تنها راه برطرف کردن مشکل و خروج از رکود حاکم در بخش اقتصادی واگذاری کارها به بخش خصوصی است.

وی با مخاطب قرار دادن مدیران اجرایی و استانی به این مسئله افزود: بخش بزرگی از کارهای که در دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود تصدی‌گری بوده که باید واگذار شده و اجازه بدهیم بخش خصوصی وارد میدان شود.

استاندار قم برطرف کردن موانع برای رونق اقتصادی را در حیطه وظایف دولت دانست و خاطرنشان کرد: باید با ارائه راهکارهای مناسب جلوی افزایش هزینه‌های تمام‌ شده در بخش تولید را گرفت تا بتوانیم محصولی با قیمت قابل‌ رقابت با نوع خارجی آن را وارد بازار کنیم.

صادقی یکی از مشکلات بخش تولید را سودهای بانکی بالا دانست و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات با سود بانکی بالا نه‌ تنها مشکلی از بخش تولید برطرف نمی‌کند بلکه باعث تعطیلی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی شده و معمولاً تولیدکنندگان را دچار مشکلات بیشتری می‌کند.

وی  ضمن ابراز رضایت نسبی از همکاری بانک‌ها گفت: باید مشکلات دریافت تسهیلات در بخش خصوصی آسیب‌شناسی شده و هر چه سریع‌تر این موانع برطرف شود، مشکلات بخش خصوصی نیازمند بررسی موردی بوده و نمی‌توان از کنار این مشکلات بی‌توجه رد شد.

استاندار قم با تأکید بر برطرف کردن مشکل اشتغال در استان قم افزود: برطرف کردن مشکل اشتغال با رونق اقتصادی رابطه مستقیم داشته  و برای برطرف کردن این مشکل نیازمند همکاری همه ارگان‌های دولتی در کنار هم هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار