جانشین فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس در همه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌های استان حضور پررنگ دارد و به تامین امنیت آن‌ها اهتمام جدی دارد.
کد خبر: ۵۳۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 15 December 2017
به گزارش تابناک قم، صیاد درویشی اظهار کرد: پایش‌های میدانی پلیس از طریق واحد‌های گشت انتظامی کلانتری‌ها و به تناسب زمانی و تراکم مردم به ویژه در فصل بهار و تابستان انجام و تیم‌های پشتیبان و امداد نیز با حضور خود امنیت قابل قبولی را برای بوستان‌ها و کسانی که از این امکانات رفاهی استفاده می‌کنند، رقم می‌زنند.

وی افزود: بوستان جوان، یکی از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی است و نخستین دریاچه مصنوعی در قم را در خود جای داده و دارای پیست اسب سواری به همراه پیست دوچرخه سواری و پیست کوهستان است و متاسفانه این بوستان با توجه به محل قرار گیری خود کمتر مورد توجه قرار داشته و تنها تعداد کمی از خانواده‌ها و یا مسافران برای گردش و تفرج به آن مراجعه می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: در بوستان جوان از طرف شهرداری کیوسک پارکبان تعبیه شده که به طور مستمر فعال است، گشت‌های پلیس نیز سرکشی می‌کنند و با این پاکبان‌ها ارتباط دارند علاوه بر اینکه اگر موردی دال بر ناهنجاری وجود داشته باشد به موقع حضور پیدا می‌کنند تا آن را رفع کنند .

وی اضافه کرد: پلیس تلاش می‌کند که در همه نقاط استان به ویژه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها برنامه ریزی مستمر و مدون داشته و از طریق رده‌های اجرایی عملیاتی کند و امنیت قابل قبولی را برای مردم ایجاد کند.

درویشی گفت: اعتقاد پلیس بر این است که مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها و استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند پایش تصویری و هوشمند، نصب دوربین در پارک‌ها، تقویت پارکبان‌ها موجب ارتقاء سطح امنیت خواهد شد .

وی بیان کرد: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری با پلیس 110 تماس بگیرند ، پلیس در کمترین زمان ممکن حضور پیدا می‌کند و آرامش را به مردم بر می‌گرداند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: قطعاً پلیس در همه حوزه‌ها تعامل خوبی با دستگاه‌های دخیل در امنیت سطح استان دارد و همه تلاش می‌کنند متناسب با ظرفیت خود سطح همکاری‌ها را افزایش دهند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار