در اوزان منهای 48، 59 و 68 کیلوگرم صورت گرفت
قهرمانان سه وزن مسابقات آزاد تکواندو قهرمانی پسران نوجوان ایران و انتخابی تیم ملی در سالن شهید حیدریان قم معرفی شدند.
کد خبر: ۵۳۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 15 December 2017
به گزارش تابناک قم‏، رقابت‌های تکواندو آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور که از روز 21 آذر ماه در قم آغاز شده بود امروز با برگزاری پیکارهای سه وزن پایانی پیگیری شد و تکواندوکاران استان‌های مازندران (در دو وزن) و تهران مدال طلا را از آن خود کردند.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های آزاد تکواندو نوجوانان پسر کشور با حضور 733 هوگوپوش و به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد.

در حالی که برترین‌های این مسابقات برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2018 به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی این رقابت‌ها را انجام داد.

در روز سوم و پایانی رقابت‌های بخش پسران تکواندو آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور در قم، تکواندوکاران اوزان دوم، پنجم و هفتم در منهای 48، 59 و 68 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی شیاپ‌چانگ رفتند و در نهایت سکونشینان معرفی شدند.

در وزن منهای 48 کیلوگرم این رقابت‌ها عرفان جمشیدی از تیم هیأت‌ تکواندو مازندران با غلبه بر سعید احسانی از تیم هیأت‌ تهران به مقام قهرمانی دست یافت و علیرضا توکلی از تیم هیأت‌ قم به همراه سعید نوروزی از تیم هیأت‌ البرز رتبه سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

در وزن منهای 59 کیلوگرم علی‌اکبر داوودی تکواندوکار تیم هیأت‌ مازندران با عبور از سد ارشیا نوری از تیم هیأت‌ تکواندو آذربایجان شرقی به مقام نخست این وزن دست یافت، ضمن اینکه مقام سوم مشترک نصیب محمدرضا نوروزی از هیأت‌ قزوین و مرتضی انصاری از هیأت‌ البرز شد.

سرانجام در وزن منهای 68 کیلوگرم محمدمهدی عمادی از تیم هیأت‌ تهران با غلبه بر مهدی محمدی از تیم هیأت‌ مرکزی بر سکوی قهرمانی ایستاد، تکواندوکار مرکزی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک را امیرحسین نعیمی از هیأت‌ البرز و طوفان ابراهیمی هم‌ تیمی وی کسب کردند.

در پایان این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی و آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در قم، جعفر پولادی از بوشهر، حسین سلیمانی از قم و علی پوزش‌جدیدی از البرز به عنوان بهترین داوران معرفی شدند و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار را علی‌اکبر داوودی کسب کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار