درخواست پلیس از شهروندان قمی
نامبرده از طريق اخذ تسهيلات بانکي، خواستگاري و شرکت در پروژه هاي تحقيقاتي و ... از 12 نفر مبلغ 10ميليارد ريال کلاهبرداري کرده و متواري شده بود که توسط پليس آگاهي استان قم شناسايي و دستگير شد. رئيس پليس آگاهي استان از مالباختگان خواست، در صورت شناسايي به پليس آگاهي استان قم اطلاع دهند.
کد خبر: ۵۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 15 December 2017
به گزارش تابناک قم، رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به دستگيري يک کلاهبردار 10 ميليارد ريالي در قم از مالباختگان خواست، در صورت شناسايي به پليس آگاهي استان قم اطلاع دهند. 

سرهنگ "احمد کرمي" اظهارداشت: نامبرده از طريق اخذ تسهيلات بانکي، خواستگاري و شرکت در پروژه هاي تحقيقاتي و ... از 12 نفر مبلغ 10ميليارد ريال کلاهبرداري کرده و متواري شده بود که توسط پليس آگاهي استان قم شناسايي و دستگير شد.

کلاهبردار 10ميلياردي را شناسايي کنيد

وي با بيان اين که اغلب اين کلاهبرداري ها در تهران صورت گرفته است،‌ گفت: متهم داراي چهار فقره سابقه کيفري به اتهام جعل عنوان مشاغل علمي، ارگان هاي دولتي و ادعاي اعمال نفوذ در برخي دستگاه هاست.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: متهم عمده سوژه هاي خود را در فضاي مجازي شناسايي و از آن ها کلاهبرداري مي کرد که نهايتاً پس از دستگيري به همراه پرونده متشکله تحويل به مرجع قضائي استان و با قرار قانوني روانه زندان شد.

سرهنگ کرمي گفت: حسب خواسته دادياري شعبه دادستاني دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان قم مبني بر انتشار تصوير بدون پوشش متهم، مالباختگان مي توانند در صورت شناسايي از طريق شماره تلفن هاي 0252182715، 0252182739و 0252182749 به پليس آگاهي استان قم اطلاع دهند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار