نماینده مردم قم در مجلس کسب عنوان بهترین فوتسالیست آسیا را بهترین افتخار برای قم دانست و گفت: نگاه فدراسیون فوتبال به فوتسال مانند "بچه ناتنی" است.
کد خبر: ۵۳۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰ 15 December 2017
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی امشب در مراسم تجلیل از مرد سال فوتسال آسیا که در هتل ونوس برگزار شد، به آسیب‌های ورزش قم اشاره و اظهار داشت: چرا اسپانسرها در این عرصه ورود پیداکرده و بعد از مدتی آن را رها می‌کنند، باید در این عرصه آسیب‌شناسی انجام شود.

وی به مشکلات مالی تیم آتیه اشاره و افزود: برخی از تیم‌ها در این عرصه میلیاردی خرج می‌کنند اما تیم آتلیه در رفتن به بندرعباس مشکل دارد، با پیگیری‌هایی که صورت گرفت از وزیر مربوطه 200 میلیون تومان کمک گرفتیم اما مشکلات با این مبلغ رفع نمی‌شوند و باید از این تیم حمایت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس کسب عنوان بهترین فوتسالیست آسیا را بهترین افتخار برای قم دانست و تصریح کرد: باید کمک کنیم تا جوانانی مانند علی‌اصغر حسن‌زاده در آسیا و جهان بیشتر بدرخشند که با حمایت مسئولان قطعاً این امر محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه به رشته فوتسال در کشور جفا شده است، خاطرنشان کرد: نگاه فدراسیون فوتبال به فوتسال در کشور مانند یک بچه ناتنی است.

امیرآبادی عنوان کرد: در بخش خصوصی در قم مشکل‌داریم همچنین در مسئله مالیات، دارایی باید به این رشته کمک کند.

وی با تأکید بر اینکه ورزش قم باید آسیب‌شناسی شود، ابراز کرد: برخی از افراد غیرمسئول در ورزش قم دخالت می‌کنند چرا هنگامی‌که تیم فوتبال صبا در لیگ برتر بود از آن حمایت می‌کردند اما اکنون‌که در دسته یک است به فکر آن نیستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار