شهردار منطقه 6 قم؛
حاتمی فرد،پس ازافتتاح وبهره‌برداری از فاز3بوستان نبوت،گفت:بوستان نبوت یکی از پرمخاطب‌ترین بوستان‌های منطقه را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 16 December 2017
به گزارش تابناک قم؛علی حاتمی فرد،شهردار منطقه 6 قم،با اشاره به آغاز عملیات عمرانی فاز سه بوستان نبوت در اوایل سال جاری، اظهار کرد: افزایش سرانه فضای سبز و آماده کردن فضایی مطلوب برای ورزش‌های صبحگاهی به ویژه برای بانوان در این پروژه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بوستان نبوت یکی از بزرگترین بوستان‌های شهری است، گفت: این بوستان یکی از پرمخاطب‌ترین بوستان‌های منطقه را تشکیل می‌دهد.

حاتمی فرد خاطرنشان کرد: بوستان نبوت در ایام نوروز محل استراحت زائران و مسافرانی است که از محور جعفریه وارد قم می‌شوند و ستاد استقبال از زائران در نوروز هر سال در این بوستان استقرار پیدا می‌کند.

وی از بهره‌برداری از فاز سه بوستان نبوت خبر داد و افزود: 10 میلیارد ریال میزان اعتبار برای فاز سه بوستان نبوت بود که مساحت 3.5 هکتاری را شامل می‌شد که با توجه به پایان عملیات عمرانی آن، مساحت بوستان نبوت به 10هکتار رسید.

شهردار منطقه 6 قم خاطرنشان کرد: 4 هزار و 700 متر مربع مساحت سنگفرش پیاده‌رو، 4 هزار متر طول جدول سنگی، 3 هزار متر مربع مساحت موزاییک فرش پیاد‌ه‌رو بوده، 700 متر طول نهر و300 متر طول تک جدول اصلاح شده است.

حاتمی‌فرد احداث 11 آلاچیق را از دیگر اقدامات انجام شده در این فاز ذکر کرد و افزود: در این فاز 20 هزار متر مربع فضای سبز پیش‌بینی شده که در کاشت فضای سبز انواع گونه‌های پوششی، درختچه‌ها و گل‌های فصلی در دستور کار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار