در بخش زنان؛
تیم هندبال سوهان خودکار قم به نمایندگی از استان قم در لیگ دسته اول هندبال زنان کشور شرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۳۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 16 December 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های هندبال قهرمانی دسته اول کشور در حالی از این هفته در مشهد مقدس برگزار می‌شود که تیم هندبال استان قم با نام سوهان خودکار امروز شنبه برای شرکت در این مسابقات وارد مشهد شد.

این رقابت‌ها به منظور تعیین تیم‌های راه یافته به لیگ برتر هندبال زنان کشور در مشهد برگزار می‌شود و تیم سوهان خودکار قم با ترکیبی از بازیکنان بومی هندبال زنان قم برای شرکت در این مسابقات عازم خراسان رضوی شده است.

ترکیب تیم هندبال سوهان خودکار قم را بازیکنان و نفرات تیم هندبال هدف پویان جوان قم که تیمی صاحب نام در عرصه هندبال زنان ایران محسوب می‌شود تشکیل می‌دهند به طوری که پس از انصراف هدف پویان از فصل جاری لیگ برتر، هدف پویان با نام سوهان خودکار راهی مسابقات دسته اول شده است.

فاطمه رجبی، فاطمه راد صفت، فاطمه مریدی، زهرا شکوهی راد، الینا با فهم، منیره برقعی، مریم فضلی، رقیه نجفی، فاطمه فتحی، رعنا سامانی، هانیه خسروی، نوریه عباسی و طاهره اکبری بازیکنان تیم هندبال سوهان خودکار قم در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

این برای نخستین بار است که نماینده هندبال قم بدون الناز قاسمی و فاطمه خلیلی مهره‌های تأثیر گذار و ملی پوش خود وارد یک رقابت رسمی می‌شود به طوری که این ۲ بازیکن امسال به تیم لیگ برتری نفت و گاز گچساران پیوستند.

رقابت‌های هندبال دسته اول زنان کشور به صورت متمرکز در مشهد برگزار می‌شود و تیم‌هایی از استان‌های مختلف در این مسابقات حضور دارند و تیم‌های برتر آن پس از حدود یک هفته رقابت مشخص می‌شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار