در هفته 22 ليگ برتر فوتسال
تيم فوتسال آتليه‌طهران قم بيست و سومين مسابقه خود در نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور را برابر تيم شهروند ساري انجام مي‌دهد.
کد خبر: ۵۳۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹ 17 December 2017
به گزارش تابناک قم، استارت دیدارهای هفته دهم از دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه اول دی‌ماه زده می‌شود و یکی از دو نماینده فوتسال قم یعنی آتلیه‌طهران در دیداری حساس مقابل شهروند ساری صف‌آرایی می‌کند.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از بازی درخشان خود در دیدار خانگی هفته بیست و دوم مقابل قهرمان لیگ هجدهم و نایب‌قهرمان فصل 2017 جام باشگاه‌های آسیا یعنی گیتی‌پسند اصفهان، این هفته به میهمانی تیم شهروند ساری می‌روند تا تعداد پیروزی‌های خود را دو رقمی کنند.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم که از 22 بازی این فصل 9 پیروزی، 6 تساوی، هفت باخت، 57 گل زده، 53 گل خورده و تفاضل گل مثبت سه دارند، تا پیش از شروع بازی هفته بیست و سوم در میهمانی تیم شهروند ساری با کسب 33 امتیاز در رتبه پنجم جدول ایستاده‌اند.

نماینده موفق فوتسال قم در لیگ نوزدهم باشگاه‌های برتر ایران در حالی به مصاف نماینده مازندران می‌رود که در نیم‌فصل نخست میزبان این تیم بود و در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان تیم شهروند ساری را مغلوب کرد و به سه امتیاز دست یافت.

تیم شهروند ساری نیز هم اکنون با کسب هفت برد، هفت تساوی، هشت باخت، 54 گل زده، 50 گل خورده، تفاضل گل مثبت چهار و 28 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی ایستاده و فاصله امتیازات این تیم با آتلیه‌طهران قم در حال حاضر پنج امتیاز است و شهروندی‌ها در هفته بیست و دوم در میهمانی مقاومت قرچک شکست سختی را متحمل شدند.

تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون با کسب 53 امتیاز در صدر ایستاده و گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود، گیتی‌پسند اصفهان با 48 امتیاز در تعقیب این تیم است و تاسیسات دریایی با 47 امتیاز، حفاری اهواز با 40 و آتلیه‌طهران قم با 33 امتیاز سوم تا پنجم هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار