رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی گفت: برخی قوانین و مقررات مجلس از موانع پیشرفت صنعت است و مجلس می‌تواند با بازنگری در برخی از قوانین راه صنعت را هموار کند.
کد خبر: ۵۳۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 17 December 2017
به گزارش تابناک قم، علی‌اصغر شهبازی ظهر امروز در همایش فعالان سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور که در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن راه بسیار تا رسیدن به اقتصاد مقاومتی ایده آل اظهار داشت: کادرسازی در زمینه اقتصاد مقاومتی در شرایطی که نمی‌توان تکیه‌ای به مجلس و دولت داشت بهترین راه برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: فعالیت‌های منسجم و پویا در رسیدن به نتایج مناسب در اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است و صنعت به‌عنوان موتور محرک اقتصاد دررسیدن به این هدف نقش به سزایی دارد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی خاطرنشان کرد: ورود به عرصه صنایع جدید راهکاری برای عملیاتی کردن مشکلات اقتصادی است و بدین‌وسیله می‌توانیم پاسخگوی نیاز مردم باشیم، همچنین بسیج به‌عنوان نیروهای مردمی و خودجوش می‌تواند متناسب با شرایط، ظرفیت‌ها و سرمایه‌ها به بخش اقتصاد کمک کند.

وی با بیان اینکه باید برای بسیجیان افق‌های موردنظر در بخش‌های نیازمند ترسیم شود، عنوان کرد: برای رسیدن به نتایج خوب باید روحیه جهادی داشت، هرچند امکانات موردنیاز هم محدود باشد می‌توان اتفاقات مهمی را رقم زد.

شهبازی با تأکید بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های بسیج نیروی انسانی توانمند است، تصریح کرد: در حوزه صنعت به‌جای آنکه به دنبال رفع مشکلات به‌صورت کلان بود باید به مباحث خرد پرداخته شود تا بتوانیم مطلوب‌تر از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی ادامه داد: برخی قوانین و مقررات مجلس از موانع پیشرفت صنعت است و مجلس می‌تواند با بازنگری در برخی از قوانین راه صنعت را هموار کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار