در دیدار مسئولان راهداری استان قم مطرح شد
نایب‌رئیس جامعه مدرسین گفت: از جمله دلایل تلفات جاده‌ای، عدم امنیت ماشین و عدم آموزش لازم به رانندگان است، برای کاهش تلفات جاده‌ای لازم است سهم هرکدام از مسئولان در آن مشخص شود.
کد خبر: ۵۳۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 17 December 2017
به گزارش تابناک قم، به‌نقل از مرکز خبر حوزه،آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری امروز در دیدار مسئولان راهداری استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین در قم برگزار شد، با بیان اینکه راهداری از مسئولیت‌های مهم در کشور است، اظهار داشت: دلیل این اهمیت این است چون با راهداری با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: حمل‌ونقل نقش کلیدی در کشور دارد و اگرچه این کار از نگاه بعضی افراد پنهان مانده است، ولی از نگاه خدای متعال هیچ‌وقت پنهان نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: افرادی که مسیر راه‌ها را کنترل و مراقبت می‌کنند تا مردم در امنیت کامل به شهر و خانه برسند، حقیقتاً با سختی‌های زیادی مواجه هستند، چون در بدترین شرایط آب و هوایی در حال خدمت هستند، اما عشق و خدمت به‌نظام و انقلاب سبب می‌شود سختی‌ها را نبینند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه کاهش تلفات جاده‌ای بسیار خوشحال‌کننده است، اظهار داشت: این کاهش نشان‌دهنده تلاش همه مسئولان است، ولی آنچه مهم است این‌که از تجربیات کشورهای دیگر و تکنولوژی روز دنیا برای کاهش تلفات غافل نباشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ازجمله دلایل تلفات جاده‌ای، عدم امنیت ماشین و عدم آموزش لازم به رانندگان است، افزود: برای کاهش تلفات جاده‌ای لازم است، سهم هرکدام از مسئولان در کاهش تلفات مشخص شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: هنر مسئولان این باشد در هر پستی که هستیم آن را به‌درستی انجام دهیم و عبادت تنها نماز و حج نیست، چون عبادت معنای گسترده‌ای دارد و آن این است، اگر انسان در هر پستی قرار دارد آن را به‌درستی انجام دهد، قطعاً ثواب آن دوچندان خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار