معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تیم DMAT دانشگاه متشکل از پنج نفر از پزشکان عمومی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۵۳۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 17 December 2017
به گزارش تابناک قم، محمود پرهام گفت: بنا بر درخواست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در نخستین فرصت تیم DMAT که به عنوان گروه اضطراری درمان به شمار می‌روند به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی عنوان داشت: این گروه متشکل از پنج نفر از پزشکان عمومی است که به منظور ویزیت بیماران و همچنین حضور در مراکز بهداشتی سرپل ذهاب مستقر شده‌اند.

پرهام افزود: این پزشکان از روز جمعه اعزام شده‌اند و تا سوم دی ماه در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت و خدمات رسانی می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به اقدامات صورت گرفته توسط این دانشگاه در خصوص خدمات رسانی به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: از همان دقایق اولیه زلزله، کارشناسان اورژانس به همراه اتوبوس آمبولانس به منطقه اعزام شدند که اقدام به خدمات رسانی کردند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم، آمادگی خود را برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به وزارتخانه و همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرده و در صورت درخواست، اقدام به اعزام تیم‌های درمانی و بهداشتی خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار