آیت‌الله حسینی بوشهری مطرح کرد
امام جمعه قم گفت: باید از فناوری روز دنیا و تجربیات کشورهای دیگر برای کاهش تلفات در تصادفات جاده ای استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۳۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 17 December 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار مسؤولان راهداری استان قم که در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت تلاش برای کاهش تلفات جاده ای اظهار کرد: سهم هر کدام از مسؤولان برای کاهش تلفات در تصادفات جاده ای باید مشخص شود.

وی ادامه داد: عدم استحکام خودروها و عدم آموزش لازم به رانندگان از دلایل تلفات انسانی بالا در تصادفات جاده ای است، باید از فناوری روز دنیا و تجربیات کشورهای دیگر برای کاهش تلفات در این تصادفات استفاده کنیم.

امام جمعه قم افزود: طی سال‌های اخیر شاهد کاهش تلفات در تصادفات جاده ‌ای بودیم و این مساله نشان دهنده تلاش تمام مسؤولان است، راهداری دارای ارتباط مستقیم با سلامت مردم است و یکی از مسؤولیت‌های مهم در کشور راهداری است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به نقش بخش حمل و نقل در کشور اظهار کرد: این بخش نقش کلیدی در کشور دارد، از نگاه خداوند چیزی پنهان نمی‌ماند، گرچه که ارزش کار بخش حمل و نقل از نگاه برخی از افراد پنهان مانده است.

وی ادامه داد: انسان در هر پستی که قرار دارد، باید کار خودش را به درستی انجام بدهد، عبادت معنای گسترده ای دارد و تنها نماز و حج نیست، هنر مسؤولان است در هر پستی که هستند این است کار خودشان را به خوبی انجام بدهند و قطعا چنین رویکردی برای این افراد ثواب خواهد داشت.

امام جمعه قم در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم به خانه و شهر خود با امنیت کامل برسند، افرادی در بدترین شرایط آب و هوایی در راه‌ها به کار کنترل و مراقبت مشغول هستند، این افراد به عشق خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی سختی‌ها را در کارشان تحمل می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار