رئیس شورای شهر قم:
رئیس شورای شهر قم گفت: ازجمله نکات بیرونی که درباره شهرداری وجود دارد مسئله تبعیض و برخوردهای سلیقه‌ای است چراکه نداشتن پاسخ‌های اقناعی در برابر انتقادات مردمی می‌تواند برای شهرداری پیامدهای نامناسبی را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 18 December 2017
به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر قم با شهرداران مناطق 8 گانه شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اهمیت تعامل بین اعضای شورای اسلامی شهر قم و شهرداران مناطق مختلف شهر قم اظهار داشت: شورا و شهرداری از یک خانواده بوده و از همین منظر نیز لازم بوده تا در فصول زمانی مختلف برای تعامل و تشریک‌مساعی بیشتر گردهمایی و جلساتی را تشکیل دهند تا موانع و مشکلات در این جلسات موردبررسی قرارگرفته و برطرف شود.

رئیس شورای شهر قم گفت: ایجاد تبادلات فکری بین دو نهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری می‌تواند در آستانه تصویب بودجه سال 97 تأثیرگذاری دو چندانی داشته باشد تا با به دست آوردن شمای کلی از مناطق مختلف شهری برای در نظر بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.

جلالی ادامه داد: ورودی جعفریه یکی از نقاط بسیار حساس و ویژه شهری بوده که باید با تعامل کامل تمام نهادهای شهری ساماندهی شود چراکه وضعیت کنونی این ورودی به‌ هیچ‌وجه زیبنده شهر قم نیست و باید بودجه‌های خاصی نیز برای آن در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: بیشترین تلاش و فعالیت در شهر قم در سازمان شهرداری صورت می‌گیرد که البته خالی از اشکال هم نیست اما نباید از جنبه‌های مثبت اقدامات شهرداری غافل شد بلکه باید با نگاهی منصفانه به عملکرد شهرداری نگاه کرد.

رئیس شورای شهر قم خاطرنشان کرد: هر دستگاهی که با تفکر و برنامه حرکت نکند نمی‌تواند به‌تمامی اهدافی که دارد نائل شود بنابراین باید با هدف و برنامه حرکت کرد که نیازمند تدبیر است.

جلالی ابراز کرد: جلسات تعاملی در شهرداری قم در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار ندارد بلکه باید جلسات تعاملی در این زمینه بیشتر شود همچنین باید برخی تغییرات سازمانی نیز برای بهبود وضعیت شهرداری صورت گیرد تا تمام اهداف و برنامه‌های شهرداری برای ارائه خدمت به مردم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باید عوامل نارضایتی از شهرداری توسط مردم به‌درستی شناسایی شود تا زحمات و تلاش‌های شهرداری در جامعه به‌درستی دیده شود همچنین باید تعارض‌های قانونی موجود در شهرداری نیز برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: ازجمله نکات بیرونی که درباره شهرداری وجود دارد مسئله تبعیض و برخوردهای سلیقه‌ای است چراکه نداشتن پاسخ‌های اقناعی در برابر انتقادات مردمی می‌تواند برای شهرداری پیامدهای نامناسبی را به دنبال داشته باشد.

جلالی افزود: شهرداری باید در مجموعه نیروهای خود نیز از افرادی استفاده کند که همت و انگیزه بالایی برای کار داشته باشند که البته این نیز در حوزه تربیت نیروهای انسانی قرار می‌گیرد که کاری به‌مراتب سخت و دشوار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار