چهارمین قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی قدر، روز دوشنبه طی مراسمی با هدف برقراری امنیت اجتماعی با حضور تیم های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در بوستان نرگس واقع در خیابان امامزاده ابراهیم در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۴۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 18 December 2017
به گزارش تابناک قم، جانشین فرمانده انتظامی قم در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران، هدف از راه اندازی قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی قدر را مبارزه جدی تر با اراذل و اوباش عنوان کرد و گفت: فعالیت این قرارگاه هشدار جدی برای کسانی است که نتوانسته اند خود را با قوانین اجتماعی وقف دهند و در صدد بی نظمی امنیتی هستند.

سرهنگ صیاد درویشی تاکید کرد: اجازه بی نظمی و ایجاد نگرانی برای خانواده ها را به مجرمان نخواهیم داد و با اوباش به صورت جدی تر از گذشته برخورد خواهیم کرد.

وی، مبارزه جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و مبارزه با سارقان و مجرمان را از مهمترین اهداف ایجاد این قرار گاه برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی قم با اشاره به این که این قرارگاه چهارمین قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی در استان قم به شمار می آید، گفت: پیش از این سه قرارگاه در مناطق سالاریه، سه راه خورشید و تقاطع 72 تن راه اندازی شده بود تا در کمترین زمان تمام حرکت ها و رفتارهای ضد امنیت اجتماعی، شناسایی و کنترل شود.

درویشی افزود: این قرارگاه ها با تیم های عملیاتی ترکیبی و مشترک از نیروهای یگان پشتیبانی پلیس در رده های مختلف امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی با حضوری فعال در صدد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است. 

وی با تاکید بر این که در صورت نیاز در مناطق دیگر شهر قم نیز آماده ایجاد قرارگاه هستیم گفت: تیم های امنیتی و انتظامی استان قم بر اساس ضرورت در مکان های مختلف که نیاز به فعالیت و شناسایی جرم باشد، اقدام می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل و همکاری خوب بین پلیس و حوزه قضایی بتوانیم امنیت قابل قبولی را در سطح استان قم ایجاد کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار