عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مسئولین و دولتی ها به دنبال آرامش و رفاه مردم باشند، گفت: صف آشوبگران با صف مردم عادی جداست.
کد خبر: ۵۴۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳ 02 January 2018

 

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعتراضات و اغتشاشات اخیر این روز های مردم، اظهار داشت: مردم از مشکلات معیشتی، بیکاری و گرانی گله‌مند هستند که این گله‌مندی بجا می باشد.

وی ادامه داد: مجلس و دولت باید تلاش کنند تا این مشکلات را حل کنند و این مسئله حق مردم می باشد که یک تجمع مسالمت آمیزی را در مقابل مجلس برگزار کنند تا صدای خود را به نمایندگان برسانند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اما آن چیزی که این روزها در حال رخ دادن است آسیب زدن به اموال عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و یا سر دادن شعارهای ساختار شکن و شعار های براندازی می باشد که عده کم و اندکی آن را سر می دهند.

وی گفت: در هر مکانی که مردم شاهد این نوع شعارها بودند سریع خط خود را از این افراد جدا کنند و باید با این افراد ساختار شکن برخورد قانونی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه این افراد ساختار شکن جزء مردم نیستند، خاطرنشان شد: این ها افرادی هستند که از جاهای مختلف برای برهم زدن نظم عمومی دستور می گیرند که مسئولین دقت کنند حتماً باید با این افراد برخورد کنند و نگذارند برای مردم ایجاد مزاحمت کنند.

وی ابراز داشت: مردم ایران پای ارزش‌ها و اصول انقلاب ایستاده اند و این ارزش‌ها و اصول جایگزین مادی ندارد اما وظیفه مسئولین و دولتی‌ها ضمن اینکه باید با تجمل‌گرایی، اشرافی گری، تبعیض طبقاتی مقابله و مبارزه کند باید دنبال رفاه و آرامش مردم هم باشند.

منبع: قم فردا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار