دادستان قم خبر داد
دادستان قم از دستگیری عوامل نقش‌آفرین در اغتشاشات چند روز قبل قم خبر داد. معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قم نیز با اشاره اینکه کسانی که در وقایع اخیر دست به تجمع غیرقانونی زدند ،مردم نبودند، گفت: این ناآرامی ها در قم با کمک همه دستگاه ها به خوبی مدیریت شد.
کد خبر: ۵۴۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸ 03 January 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی کاهه دادستان قم با اشاره به ناآرامی‌های چند شب قبل، گفت: اغتشاشات از قبل طراحی‌شده معاندین نظام با دستورات مستقیم دادستانی و اقدامات به هنگام و مناسب نیرو‌های انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی در قم خنثی شد.

وی تصریح کرد: عوامل اصلی و کسانی که با ساماندهی عوامل بیگانه به‌منظور هنجارشکنی در شهر مقدس قم اقدام به فراخوان مردم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان قم گفت: دستگاه قضایی با افرادی که هنجارشکنی و ساختارشکنی کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کاهه با بیان اینکه اجازه برپایی تجمعات غیرقانونی را نخواهیم داد، افزود: در اغتشاشات چند روز قبل استان هیچ‌گونه صدمه جسمی، جانی و تخریب اموال عمومی و شخصی رخ نداده است.

ناآرامی های اخیر درقم به خوبی مدیریت شد

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قم نیز با اشاره اینکه کسانی که در وقایع اخیر دست به تجمع غیرقانونی زدند ،مردم نبودند، گفت: این ناآرامی ها در قم با کمک همه دستگاه ها به خوبی مدیریت شد و تا الان مساله ضرب و جرح و تخریب اموال عمومی را شاهد نبودیم.

احدجمالی درجلسه کارگروه بانوان استان درسال جلسه های معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اظهار داشت: علاوه برمدیریت اعمال شده ، عنایت های حضرت فاطمه معصومه (س) نیز در این قضیه موثر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد بسیار کمی که به دین و آیین و ملیت اعتقاد ندارند، دست به اقدامات وشعارهای ساختارشکنانه زدند، به موضوع آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در یکی از شهرها اشاره کرد و گفت: پرچم نماد استقلال یک کشور است، و وقتی کسی پرچم کشوری را که درآن افراد از ادیان و اقوام مختلف در زیر یک پرچم زندگی می کنند را آتش می زند یعنی دشمن آن کشور است.

جمالی افزود: افرادی که در این ناآرامی ها دستگیر شدند از هواداران نیروهای معاند و مخالف نظام بودند.

وی با اشاره به اینکه این حوادث به طور معمول در همه کشورهای دنیا رخ می دهد، ملت ایران را ملتی آزموده توصیف کرد، و افزود: این وقایع موج هایی است که مستهلک می شود، بسیاری از مردم از گروه های مختلف اعلام آمادگی کردند که درصورت نیاز برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه شوند.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار