معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: باید ظرفیت صنعت چاپ در استان مورد بررسی قرار بگیرد و براساس ظرفیت این صنعت زمین مورد نیاز به آن در شهرک شهاب اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۵۴۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸ 07 January 2018

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم رعایت حقوق مردم استان قم اظهار کرد: براساس ضوابط صنایع آلاینده استان تهران به راحتی می‌توانند که در کنار شهر قم قرار بگیرند که این مساله نگران کننده است.

وی ادامه داد: باید شعاع 120 کیلومتری شهر تهران تنها در استان تهران باشد، نه اینکه به خاطر آلوده نشدن شهر تهران، این شعاع شامل استان قم هم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: مجتمع تجاری ناشران در دهه 80 با مشارکت تعاونی ناشران شکل گرفت، این مجتمع در شان صنعت نشر استان قم بود و به موازات مجتمع تجاری ناشران، ایده شهرک چاپ و نشر نیز مطرح شد، ولی چاپخانه داران برای رفتن به این شهرک شرایط مختلفی را مطرح کردند و شهرک بلا استفاده ماند.

بهشتی در پایان با اشاره به ضرورت مطالعه ظرفیت صنعت چاپ استان قم خاطرنشان کرد: باید ظرفیت این صنعت مورد بررسی قرار بگیرد و براساس ظرفیت صنعت چاپ قم زمین مورد نیاز به این صنعت در شهرک شهاب اختصاص پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار