دبیر هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد
دبیر هیأت‌ کاراته استان قم از برگزاری آیین تجلیل از برترین‌های این رشته ورزشی به پاس افتخارآفرینی در میادین مختلف با حضور مسوولان ورزش قم خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 09 January 2018

به گزارش تابناک قم، سعید برخوردار اظهار کرد: مراسم تجلیل از کادر اجرایی هیأت‌ کاراته، مربیان، سرپرستان و قهرمانان کاراته قم در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد و از افتخار آفرین و موفقیت‌های این عزیزان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تجلیل به عمل آمد.

وی در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل در یکی از سبک‌های این رشته اشاره و عنوان کرد: مراسم تجلیل از خانواده و هنرجویان سبک بوشیدو کای کان کاراته قم با حضور مربیان سبک‌های آزاد و خانواده هنرجویان این رشته به میزبانی باشگاه تکنیک برگزار شد، در حالی که نماینده این سبک در قم ایوب محمدی است.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم سپس به برخی دور‌‌ه‌های آموزش این رشته در قم اشاره و بیان کرد: با توجه به مجوز صادر شده از سوی فدراسیون کاراته، آزمون دان یک تا سه سبک سی شین کیوکوشین جهانی زیر نظر استاد یوسفی نماینده این سبک در استان قم و با حضور ۱۸ شرکت کننده در باشگاه شیهان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره عملی مربیگری درجه‌های 1، 2 و 3 کاراته در خانه کاراته قم، اضافه کرد: این دوره‌ها زیر نظر سرمربی با سابقه تیم‌های ملی کاراته ایران و مدیر فنی تیم‌های ملی یعنی استاد غلامرضا دباغیان با حضور 50 شرکت کننده برگزار شد.

برخوردار در ادامه به پایان نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ کاراته امید باشگاه‌های برتر کشور و حضور دو نماینده قم در این رقابت‌ها اشاره و عنوان کرد: پس از برگزاری دیدارهای هفته دوم تیم پاس با کسب 15 امتیاز تیمی و 103 امتیاز انفرادی در صدر قرار گرفت و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

وی افزود: عقاب مقاومت شوبوکان با 12 امتیاز تیمی و 95 امتیاز انفرادی در رده دوم ایستاد و تیم انرژی پویا قم با 9 امتیاز تیمی و 68 امتیاز انفرادی در مکان سوم قرار گرفت، ضمن اینکه تیم شیتوریو کن شی کان قم نیز با کسب 6 امتیاز تیمی و 49 امتیاز انفرادی مقام چهارم را کسب کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار