در زمین چمن مصنوعی مجموعه شهدای مدافع حرم قم
تیم فوتسال خبرنگاران و اصحاب رسانه قم به شکل رسمی تمرینات خود برای برای رقابت با هنرمندان و پیشکسوتان به منظور انجام امور خیریه آغاز کرد.
کد خبر: ۵۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 09 January 2018

به گزارش تابناک قم، چند سالی است که تیم منتخب خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم با هدف انجام امور خیریه به صورت مقطعی تشکیل و در بازی‌های دوستانه با هنرمندان و منتخب پیشکسوتان فوتبال و فوتسال برای این امر خدا پسندانه فعالیت می‌کند اما این تیم هیچ‌گاه تمرینات منظم و با برنامه‌ای نداشته است.

بعد از بازی خیرخواهانه دو هفته قبل که تیم منتخب خبرنگاران و اصحاب رسانه قم با یاری گرفتن از چند فوتبالیست و فوتسالیست پیشکسوتان قم در مقابل تیم منتخب هنرمندان ایران قرار گرفت تا عواید آن به هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه اختصاص یابد، اکنون این تیم مصمم به برگزاری منظم تمرینات برای حضور در اینگونه بازی‌ها است.

به همین منظور به همت موسسه رسانه گستر کریمه که در راس آن پیشکسوتان و تلاشگران سال‌های دور رسانه‌های استان قم به ویژه ورزشی‌های این عرصه حضور دارند، از تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم دعوت کرده اند در تمرینات تیم فوتبال خبرنگاران قم حضور یابند.

تمرینات این تیم برای برگزاری در روزهای سه‌شنبه هر هفته به میزبانی زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم واقع در میدان ولیعصر (عج)‌،‌ جنب تعاونی درودگران و در بوستان بصیرت قم برنامه‌ریزی شده و در رقابت بعدی این تیم با تیم پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال تنها کسانی بازی می‌کنند که به صورت منظم در تمرینات تیم خبرنگاران قم حضور داشته و زیر نظر کادر فنی این تیم تمرین کنند.

این در حالی است که زمین مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم در مساحتی بیش از هزار متر مربع با اعتبار هزینه شده یک میلیارد ریال شامل دو بخش زمین چمن مصنوعی به همراه سالن تنیس روی‌میز و ورزش‌های همگانی و امکاناتی برای برنامه‌های ورزشی گوناگون از قبیل مسابقات هفتگی پنالتی و رقابت‌ فوتبال امسال به همت بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار